loading...

vps-poster

vps-poster

بیوگرافی رضا بهرام

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد متولد شد. او دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. او در 14 سالگی پدر خود را از دست داد. رضا بهرام، سال ۱۳۸۹ در رشته مدیریت مالی، دانشگاه علم و فرهنگ یزد شروع به تحصیل کرد.سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند.

صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند. رضا بهرام خواننده محبوب پاپ ایرانی، با اجرای تیتراژ پایانی سریال ممنوعه، آهنگ مو به مو، به شهرت خاصی رسید. در این مقاله نگاهی به زندگی این هنرمند جوان می اندازیم :

 

زندگی رضا بهرام

اولین ترانه رسمی او ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷ به اسم از عشق بگو با شعر و ملودی حامد دهقانی و تنظیم مسعود جهانی تولید و به پخش رسید که توانست به سرعت محبوبیت زیادی بین مردم ایجاد کند.

اما قبل از آن یکی از کاری‌های قوی که در آن حضور داشت آهنگ گلی از آرش و مسیح بود که با آنها به صورت همخوانی شرکت داشته‌است.

رضا بهرام در ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۸ مهمان برنامه عصر جدید شبکه ۳ و احسان علیخانی بود و در این برنامه اجرای زنده داشت.

او همچنین در ویژه برنامه نوروز ۱۳۹۷ هم حضور داشت اما در برنامه یک و یک با مجری گری علی ضیا شبکه یک سیما. آهنگ مو به مو او به عنوان تیتراژ سریال ممنوعه با بازی میلاد کی مرام به گوش مردم رسید.

بیوگرافی رضا بهرام

علاقه به خوانندگی

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت. رضا بهرام در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

به گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده است و تمام موفقیت های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش است.

 

شروع فعالیت حرفه ای خوانندگی و نوازندگی رضا بهرام

علاقه به موسیقی و خواندن باعث شد تا به دنبال این هنر رفته و فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است. رضا بهرام، با تک آهنگ از عشق بگو به اوج رسید و دوستداران موسیقی او را شناختند.

رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و این کار او باعث موفقیتش در کارها و آهنگ هایش شده است.

رضا بهرام از سال 1393 قطعه هایی منتشر نمود و در سال 1396 در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد. در سال 1397 با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد.

دانلود آهنگ رضا بهرام

 

تیتراژ سریال های ممنوعه و دل با صدای رضا بهرام

آهنگ مو به مو که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند که موجب رشد و پیشرفت اش شد. این ترانه زیبا در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.

همچنین تتراژ ابتدایی سریال دل را نیز رضا بهرام خوانده که آهنگ بسیار زیبایی می باشد علاوه بر این چند آهنگ دیگر برای این سریال ساخته که نام یکی از این آهنگ ها “عادلانه نیست” که تیتراژ میانی سریال دل به کارگزدانی منوچهر هادی می باشد می باشد. شما می توانید این آهنگ بسیار زیبا را از آپ موزیک دانلود کنید

چرا اقامت در ترکيه؟

علی احمدی بازدید : 161 شنبه 23 آذر 1398 : 16:54 نظرات (1)

توجه ویژه سرمایه گذاران به ترکیه در سال 2020

ترکیه امن ترین اقتصاد آسیا و خاورمیانه در سال 2020  

ترکیه امن ترین اقتصاد آسیا و خاورمیانه در سال 2020

ترکیه در حال حاضر به عنوان شریک تجاری و سرمایه گذاری مطمئنی برای ایرانیان شناخته می شود ، بعد از فراز و نشیب های سالهای 2018 و 2019 ، تیم اقتصادی اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه توانست ، توازن و ثبات را به اقتصاد ترکیه بازگرداند ، حال که گزارش  بانک جهانی خبر از رشد اقتصادی ترکیه در سال 2020 را می دهد ، پیش بینی می گردد ، هدف گذاری ترکیه برای قرار گرفتن در میان 10 اقتصاد برتر جهان در سال 2023 یک گام دیگر به واقعیت نزدیکتر شده باشد .

اولین و مهمترین منشا رشد اقتصادی در ترکیه ، تسهیل شرایط اقامت همراه با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه است ، عراقی ها این روز ها جلوتر از ایرانی ها رکورددار خرید ملک در ترکیه و استانبول هستند و در این دوره از هموطنان ما پیشی گرفته اند ، بی شک تغییر قوانین ، تسهیل شرایط و امتیازهای مناسب برای سرمایه گذاری توانسته ، ترکیه را به عنوان مناسب ترین کشور برای سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات به دنیا معرفی کند .

به نظر می رسد که اگر برای سرمایه گذاری مطمئن در سال میلادی آتی هستید و در جستجوهای اینترنتی خواهید دید که خرید آپارتمان در استانبول ، خرید خانه در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه ، جزء ترندهای جستجو در خاورمیانه هستند ، به خصوص سرمایه گذاران کشورهای حوزه خلیج فارس ترکیه را جزیره امن اقتصادی قلمداد می کنند .

خودروبر و تعاريف آن

علی احمدی بازدید : 142 چهارشنبه 20 آذر 1398 : 15:36 نظرات (0)

امداد خودرو | حمل خودرو | خودرو بر | خودروبر | 09197060020

خودرو بر ثامن ارائه دهنده خدمات خودرو بر و حمل خودرو به صورت تخصصی و با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز می باشد خدمات خودرو بر ثامن شامل خودرو بر | حمل خودرو | کفی خودرو | امداد خودرو | خودروبر می باشد خودرو بر ثامن با ارائه بارنامه و بیمه نامه برای کلیه محموله ها با بالاترین سطح رضایت و مناسب ترین تعرفه در سراسر کشور به صورت شبانه روزی در خدمت شماست.

 

امداد خودرو | حمل خودرو | خودرو بر | خودروبر

 

انواع خدمات امداد خودرو

 

خودرو بر

خودرو بر ثامن ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه خودرو بر و کلیه خدمات وابسته به خودرو بر با مناسبت ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد

 

حمل خودرو

حمل خودرو ثامن ارائه دهنده خدمات تخصصی حمل خودرو و کلیه خدمات مرتبط در حوزه حمل خودرو با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب می باشد

 

امداد خودرو

امداد خودرو ثامن ارائه دهنده خدمات حرفه ای در حوزه امداد خودرو و کلیه خدمات وابسته به امداد خودرو آماده امداد رسانی به شما مردم عزیز می باشد

 

خودروبر

خودروبر ثامن ارائه دهنده خدمات تخصصی و حرفه ای در حوزه خودروبر و حمل خودرو و کلیه خدمات وابسته به خودروبر به صورت شبانه روزی و با بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

 


 

امداد خودرو

امداد خودرو چيست ؟

 

هر وسيله ي ساخته شده توسط بشر ، بي نقص نيست و امکان خرابي آن وجود دارد ، وسيله نقيله نيز اين قاعده مستثني نبوده و گاهي اوقات ممکن است دچار نقص و خرابي باشد ، حال با خود فکر کنيد که اگر اين خرابي در زمان و مکان نا مناسبي رخ دهد ، مثلا زماني که در سفر هستيد ، در جاده اي که چندين کيلومتر تا شهر فاصله دارد ، خودرو يا وسيله ي نقليه شما دچار نقص فني شود و ديگر روشن نشود و يا حرکت نکند ، چه اتفاقي براي خودرو شما مي افتد؟ خب قطع به يقين به مقصد خود نخواهيد رسيد اگر به فکر چاره اي نباشيد. در اين جا امداد خودرو و خودرو بر ها وارد عمل مي شوند تا با سرويس دهي مشکل شما را حل کنند ، خودرو بر ها خودرو شما را به نزديک ترين مکانيکي مي رساند تا نقص فني آن برطرف کند و شما بتوانيد به مسافرت خود ادامه دهيد. اين سناريو فقط يکي از اهداف سرويس دهي امداد خودرو و خودرو بر ها بود. سناريو بعدي که اميدوارم که خدا هيچوقت نصيب شما نکند ، تصادف است . اگر خداي نکرده خودرو شما تصادف کند و آسيب ببيند ، شما نياز به امداد خودرو داريد تا خودرو شما را به مراکز بيمه منتقل کند .

خودروبر ثامن به آدرس اينترنتي www.overcars.ir در تهران و ساير شهرستان ها آماده خدمت رساني در هر زمان و شرايط آب و هوايي به شما شهرواندان عزيز مي باشد. 

خودروبر تهران به معني خدمات رساني به شهروندان تهراني نيست ، به اين معني است که محل خرابي خودرو شما اگر کلان شهر تهران باشد ، گفته مي شود . معمولا شرکت هاي خودرو بر از شماره هاي مختلفي براي خودروبر شهرستان ها استفاده مي کنند.

 

شماره تلفن شرکت خودروبري ثامن در تهران و ساير شهرستان ها 

09197060020

فري لنسر کيست ؟ فري لنسينگ چيست؟

علی احمدی بازدید : 122 سه شنبه 19 آذر 1398 : 15:54 نظرات (0)

فري لنسر کيست ؟ فري لنسينگ چيست؟

 

مقدمه : در گذشته ، انجام پروژه ها فقط به صورت حضوري انجام مي شد ، چون راه هاي ارتباطي به تکامل نرسيده بودند . با پيشرفت دنياي ارتباطات و پيدايش انقلاب عظيمي به اسم اينترنت ، کل جهان با دگرگوني بزرگي رو به رو شد ، اين دگرگوني تا حدي بود که بر روي نحوه به انجام رسيدن پروژه هاي کاري نيز تاثير گذاشته است. امروزه متد جديدي در به انجام رساندن پروژه ها بوجود آمده است که به آن دور کاري يا آزاد کاري (فري لنسرينگ) مي گويند. در اين روش حضور فيزيکي فرد پيمان کار (کسي که پروژه کارفرما خود را انجام ميدهد) ضروري نيست و فرد مذکور ، از راه دور پروژه ي مورد نظر را انجام مي دهد.

فریلنسینگ چیست؟ فریلنسر کیست؟

فري لنسينگ همانطور که در مقدمه بيان شد ، انجام کار يا پروژه اي معين ، توسط شخصي که حضور فيزيکي ندارد ، يعني فردي که در موقعيت مکاني دور و به صورت غير حضوري قرار است پروژه اي را به اتمام برساند ، اطلاق مي شود که در اکثر مواقع پاره وقت و يا تمام وقت است.
فري لنسر هم به همان شخص انجام دهنده پروژه مي گويند ، در واقع فري لنسر پيمانکار مجازي پروژه هاست.
پروژه هايي که فري لنسر انجام ميدهد محدود به زمان محدودي است ، يعني فري لنسر براي انجام کار خاص در بازه ي زماني کوتاه و تعيين شده به صورت موقت استخدام مي شود تا آن پروژه را به انجام برساند در واقع فري لنسر فردي است که خود اشتغالي مي کند و تعهد طولاني مدت به شرکت و کارفرماي خود ندارد.

محبوبيت فريلنيسنگ افزايش چشمگيري داشته است !

در چند سال اخير بحث فري لنسينگ (Freelancing) خصوصا در ايران خودمون به شدت داغ شده است ، در اين تاپيک قصد داريم در مورد مزايا فريلنسينگ صحبت کنيم.

 

طبق آماري که از تحقيقات جامعه ي آماري افراد شاغل در ايالات متحده آمريکا به دست آمده است در سال 2005 نزديک به 10 ميليون از جمعيت اين کشور مشغول به انجام فريلنسنگ هستند.

يکي ديگر از دلايلي که باعث شده آمار فريلنسينگ رشد چشمگيري کند ، متنوع بودن موضوعات پروژه هاست ، يعني در هر زمينه اي از طراحي لوگو ، توليد محتوا ، برنامه نويسي گرفته تا مترجمي و بازاريابي را شامل ميشود.

 

 

مزاياي فريلنسينگ از ديد کارفرما يا سازمان :

1. صرفه جويي در هزينه هاي شرکت
انجام کار توسط کارمندان شرکت در محل کار ، متضمن هزينه هاي مختلفي چون هزينه رفت و آمد ، هزينه اجاره ساختمان ، هزينه خريد ابزار آلات کار نظير لپ تاپ ، اينترنت و تجهيزات و ... مي باشد به همين علت است که سازمان هايي اين متد را براي انجام پروژه هايشان انتخاب مي کنند.
2. افزايش بازدهي انجام کار
تحقيقات نشان داده انجام پروژه به صورت دور کاري ، نسبت به نزديک کاري يا همان کار حضوري 40 درصد بهينه تر مي باشد که دليل آن را مي توان در ارتباطات محيط کار جستجو کرد ؛ فري لنسر معمولا شخص تنهاست و بيشتر تمرکز خود را براي به انجام رسانيدن کارش صرف ميکند ولي کارمندان يک سازمان به علت اين که در جايي کنار هم جمع هستند ، ممکن است نا خواسته در مورد مسائل مختلف زندگي خود و ... صحبت کنند و کمي از انجام وظيفه خود دور شوند.
3. کار به کاردون داده ميشود
يکي از مهمترين دلايل برتري فريلنسينگ همين مورد است. مکانيسم انجام پروژه ها به صورت فري لنسينگ ، ايجاد پروژه توسط کارفرما و دريافت ليستي از پيشنهادات فري لنسر هاست که با هم در حال رقابت هستند. کارفرما مي تواند بهترين گزينه از نظر قيمت و کيفيت را انتخاب کند . نکته اي که بايد کارفرما آن را در نظر بگيرد ، سوابق فري لنسر است ، به اين صورت که الويت انتخاب او ، فردي متخصص داراي رزومه قوي با نمونه کار هاي فراوان باشد تا پروژه به بهترين نتيجه ي ممکن برسد.

(کارفرما) چطور پروژه درج کنم ؟ (فري لنسر) چطور کسب درآمد کنم؟

 

اگر صاحب کسب و کاريد و علاقه مند به برونسپاري کارهايتان توسط فري لنسر ها هستيد

 مي توانيد از سايت هاي آنلاين چون پونيشا ، انجام ميدم و پروژه وب استفاده کنيد.

اگر هم دوست داشتيد سايتي مشابه سايت هاي ديگر داشته باشيد ، ميتوانيد از قالب ها و اسکريپت هاي برنامه نويسي شده اختصاصي استفاده کنيد. پيشنهاد ما : فروش قالب پروژه وب

 

 

منبع : 

http://projectweb.ir

استاندارد هاي طراحي وب سايت

علی احمدی بازدید : 108 سه شنبه 19 آذر 1398 : 14:36 نظرات (0)

سایت اردبیل -  طراحی سایت اردبیل

طراحي سايت اردبيل

طراحي سايت يعني خلق کردن صفحه ي اينترنتي از المان ها و تصاوير و ... که در کنار هم چيده شده تا محتوايي به شما نشان دهد.

امروزه اينترنت حتي از هوا هم براي زنده ماندن ، در زندگي مردم ضروري تر شده است ، قطعي اينترنت در چند مدت پيش ، باعث شد تمام کسب و کار ها دچار اختلال شوند ، اين يعني نشان مي دهد که چقدر اينترنت نقش پر رنگي در ارتباطات و تعاملات و کسب و کار ما انسان ها دارد.

 

هيچ کسب و کاري موفقي را نمي توان پيدا کرد که سايت نداشته باشد . نکته اي که بايد گفته شود اين است که فعاليت استارت آپ ها فقط به داشتن سايت خلاصه نمي شود ، بلکه داشتن صفحات شبکه هاي اجتماعي نظير اينستا گرام ، کانال تلگرام هم به اندازه ي داشتن سايت در موفقيت فروش کسب و کار ها نقش دارد.

 

ساختن سايت مراحلي دارد و اگر شما در اين زمينه اطلاعاتي نداريد مشکلي وجود ندارد چرا که شرکت هايي هستند که کار طراحي سايت را انجام ميدهند ؛ برخي ديگر نيز از شرکت ها به صورت محلي براي هم شهريان خود خدمات طراحي سايت را به صورت فري لنسرينگ يا حضوري انجام ميدهند ، مثل طراحي سايت اردبيل ، سايت هايي را که خدمات طراحي سايت را براي صاحبين کسب و کار ها در اردبيل انجام ميدهند ، نشان مي دهد.

استاندارد هاي طراحي وب سايت

 

1. گرافيک : مهمترين ملاک و استاندارد هاي طراحي يک سايت حرفه اي ، گرافيک آن است به اين دليل که اولين چيزي که کاربران سايت تحت تاثير آن قرار مي گيرند ، ظاهر يک سايت است . سايت هايي که UI و UX بروزي دارند ، هميشه مورد توجه بوده اند.

2. سرعت سايت : دومين فاکتور سرعت سايت است ، منظور از سرعت سايت چيست؟ وقتي شما ادرس يک سايت رو در نوار url مرورگر خودتون مينويسيد و وارد آن مي شويد ، مدت زماني که طول ميکشد تا محتواي سايت مقصد به طور کامل لود و بارگذاري شود را زمان بارگذاري يک سايت ميگويند. سايت هايي که سرعت لود آن ها زير 3 ثانيه باشد ، ايده آل ترين سايت ها هستند زيرا کاربر بدون هيچ خستگي اي ميتواند در سايت به جستجو بپردازد ، و خدمات مورد نظر خود را پيدا کند. اگر سرعت بارگذاري مطالب سايت شما پايين باشد ، کاربر در اکثر مواقع سايت شما را بسته و سايت ديگري را باز ميکند.

3. واکنشگر بودن : واکنشگرا بودن سايت يا ريپانسيو بودن (Responsive) يعني باز شدن سايت متناسب با دستگاهي که به آن وارد مي شويد.

سايتي که واکنشگرا است يعني ظاهر سايت براي دستگاه هاي مختلف بهينه شده است ، وقتي شما با موبايل وارد مي شويد اندازه سايت طوري چينش ميشود که محتوايي از کادر موبايل بيرون نزند و همه چيز اندازه باشد يا وقتي با کامپيوتر وارد ميشويد ، چون صفحه ي بزرگتري دارد ، محتويات بيشتري در عرض صفحه به نمايش در آيد.

4. فونت ، محتوا سايت : سايتي که فونت متن آن متناسب نباشد يعني بي نظمي داشته باشد ، محتويات آن به درستي در قسمت ها و صفحات قرار نگرفته باشد ، باعث تنفر و سردرگمي کاربران مي شود.

 

5. UI و UX

این دو فاکتور امروزه برای طراحی سایت های مدرن بیان میشود ، یو آی UI مخفف شده ی دو کلمه ی انگلیسی User Interface است به معنی رابط کاربری یا ظاهری که کاربر مشاهده میکند ، به تمام المان ها ، اجزا ، فونت و گرافیک و تصاویر گفته میشود . سایتی که  UI خوبی دارد بسیار جلوه بصری زیبایی دارد . در یک کلام UI یعنی زیبایی و گرافیکی بودن سایت اطلاق میشود.

یو ایکس UX هم مخفف User Experiecne است به معنی تجربه کاربر است . بذارید بیشتر تشریح کنم ، تجربه کاربری در طراحی وب سایت چیست؟ تجربه کاربری یعنی اینکه کاربر چقدر با سایت شما راحته ، اینکه آیا محتویات سایت درست در جای مخصوص خود قرار گرفته اند که کاربر وقتی وارد سایت میشود گیج نشود و بتواند خیلی سریع به خواسته و هدف خود برسد؟ 

UX و UI با هم ارتباط دارند به طوری که UX جامع است و شامل UI نیز میشود.

 

منبع » https://siteardabil.com

تعداد صفحات : 286

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1429
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 567
  • باردید دیروز : 758
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 567
  • بازدید ماه : 7,032
  • بازدید سال : 59,463
  • بازدید کلی : 1,498,971
  • کدهای اختصاصی