loading...

vps-poster

vps-poster

بزرگترین کارخانه تولید دیگ بخار در خاورمیانه کجاست؟

آراد بویلر

کارخانه دیگ بخار آراد بزرگترین کارخانه تولید بویلر اتوماتیک در ایران است که علاوه بر پرسنل ماهر و متعهد، مجهز به تجهیزات پیشرفته می باشد. کارخانه بویلر بخار از جمله کارخانه هایی است که تعداد آن با توجه به کاربردهای فراوانش در تمامی مشاغل چه در داخل ایران و چه در بیرون از کشور‌، رو به رشد و فراوانی می باشد که هر یک از این کارخانه ها انواع دیگ را با توجه به درخواست مشتری تولید می‌نمایند. تولید دیگ های بخار یا بویلر صنعتی در مرحله اولیه بستگی به نیاز مشتری دارد. تولید کننده دیگ بخار نیز با توجه به همین نیاز و نوع مصرف و کاربری مشتریان مبادرت به تولید آن می نماید.

در این مقاله کارخانه دیگ بخار ایرانی یعنی کارخانه آراد بویلر را معرفی می نماییم تا مشتریانی که قصد خرید دیگ بخار صنعتی و خانگی را دارند بتوانند به یک نتیجه و تصمیم گیری صحیح برای ثبت سفارش و خرید خود برسند. پیشنهاد میکنیم جهت آشنایی بیشتر با ساختار دیگ های بخار، مقاله کاربرد بویلر بخار را مطالعه نمایید.

تاریخچه کارخانه آراد بویلر

کارخانه دیگ بخار آراد در حوزه ساخت و راه‌ اندازی دیگ بخار و تاسیسات وابسته از سال ها پیش آغاز به کار نمود. این کارخانه با رعایت اصول درست مهندسی و بهره گیری از استانداردهای بین المللی B.S.2790 ، EN12953 و ASME Sec l~Vlll مبادرت به پباده سازی انواع دیگ بخار، دیگ آبگرم و دیگ روغن داغ کرده است.

کارخانه دیگ بخار آراد با دریافت مجوزهای لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت، با دریافت انواع گواهینامه های کاربرد آرم استاندارد اجباری بر روی تولیدات خود بر مبنای استاندارد ISIRI 7911 و ISIRI 4231 و با به کارگیری آخرین فناوری های موجود مبادرت به ساخت و عرضه تولیدات خویش نموده است.

پباده سازی و تولید انواع دیگ بخار ، دیگ آب داغ ، دیگ روغن داغ ، اتوکلاو ، مخازن تحت فشار از قبیل دی اریتور ، فیلتر شنی ، سختی گیر ، منابع کویل دار و … از جمله مهمترین فعالیت های کارخانه دیگ بخار آراد می باشند.

بررسی انواع سقف و دیوار کاذب

 

پانل سقف کاذب شامل صفحات بزرگ پیش ساخته ای می‌باشد که به عنوان یک سقف کاذب برای محل مورد نظر نصب می‌شود. به غیر از پانل سقف کاذب ، صفحات پیش ساخته را برای دیوار کاذب نیز استفاده می‌نمایند که بسیار کاربردی می‌باشد زیرا بدون خرابی یا بنایی و کثیف کاری می‌توان برای محل مورد نظر با استفاده از پانل سقف کاذب ، پوشش‌های مقاومی در سقف یا دیوارها به کار برد. سما پوشش با فروش عمده پانل کناف سقف و همچنین بازاریابی مویرگی در زمینه پانل سقف کناف توانسته است نبض فروش بازار را در دست بگیرد.

 

در ادامه به بررسی انواع سقف و دیوار کاذب می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

 

انواع سقف کاذب

 

 

سقف کاذب گچی

سقف کاذب گچی

 

 

 

سقف کاذب گچی نوعی سقف کاذب برجسته شناخته می‌شود که همانند دیوار کاذب بسیار مورد استفاده صنعت ساختمان سازی قرار گرفته است. تایل گچی سقف در ابعاد متنوعی تولید نمی‌شود زیرا دستگاه آن استاندارد بوده و فقط در ابعاد 60 در 60 تولید می‌شود. انواع متنوعی از سقف کاذب گچی در بازار موجود است که هر کدام برای منظوری خاص استفاده می‌گردند.

سقف کاذب گچی به سهولت نصب می‌شود و علاوه بر سبکی دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به سقف‌های معمولی می‌باشد که باعث شده تا معماران و ساختمان ساز‌ها برای نازک کاری بجای استفاده از گچ و آجر و سیمان، از این متریال استفاده نمایند. در ادامه مقاله به مزایا و ویژگی‌های سقف کاذب گچی و کاربردهای آن و چگونگی ساخت و اجرای سقف گچی کاذب خواهیم پرداخت.

ادامه ی مطلب رو از دست ندهید !

 

آموزش گرفتن بكاپ از هاست در كنترل پنل cpanel

علی احمدی بازدید : 323 چهارشنبه 05 شهریور 1399 : 21:05 نظرات (0)

آموزش گرفتن بكاپ از هاست در كنترل پنل cpanel

 

گرفتن بكاپ از هاست

 

در این مقاله می توانید دستورالعملهای ایجاد و بازیابی بکاپ در cPanel را پیدا کنید:

 

نحوه تهیه نسخه پشتیبان کامل cPanel

 

وارد كنترل پنل هاستتون در اينجا سي پنل شويد ، در منوی اول كه Files نام دارد دنبال گزينه Backup باشيد.

 

منوي files در سي پنل

در اين بخش شما مي توانيد از تمام موارد گفته شده در زير بكاپ تهيه كرده و حتي آن ها را بازگرداني يا ريستور كنيد.

  1. بكاپ گيري كامل از هاست (full backup)
  2. پایگاه داده MySQL يا همان ديتابيس
  3. فیلترهای پست الکترونیکی
  4. ايميل ها

تهیه نسخه پشتیبان کامل از cPanel شامل کلیه پرونده های حساب ، بانک اطلاعاتی ، حساب های ایمیل و تنظیمات است.

ما توصیه می کنیم قبل از هرگونه اصلاح / انتقال داده اصلی ، یک نسخه پشتیبان کامل از cPanel ایجاد کنید.


 

 

 

 

براي ادامه مطلب و يادگيري نحوه گرفتن بكاپ از هاست ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد

اجزاي تشكيل دهنده ي سرور

علی احمدی بازدید : 312 سه شنبه 28 مرداد 1399 : 1:49 نظرات (0)

اجزاي تشكيل دهنده ي سرور

 

اطلاعات سايت هاي شما در فضايي به اسم هاست ذخيره ميشود ، اين هاست ها درون ديتاسنتر ها قرار دارند و سرور هاي زيادي در آنجا به يكديگر متصل هستند و شبكه اينترنت رو مي سازند. كد هاي اجرايي سايتتون براي اجرا شدن و عمل كردن نياز به ترجمه شدن و پردازش شدن دارند تا سايت شما رو به درستي نمايش دهند ، علاوه بر اين كد ها ، عكس ها ، فيلم ها ، افزونه ها ، قالب سايت و ... در هاست ها ذخيره مي شوند.

 

منابع سخت افزاري در هاست ها

هاست در واقع بخشي از سرور است ، سرور Server در واقع كامپيوتر قوي است كه درخواست هاي بازديد كنندگان هاست ها را دريافت و آن ها را پردازش ميكنند ، سرور ها داراي مادربورد ، سي پي يو ، هارد ، رم ، گرافيك ، پاور سوپلاي و پورت شبكه و ... هستند.

پردازشگر CPU

پردازشگر يا cpu

 

سي پي يو مغز متفكر سرور است و عمل پردازش را انجام ميدهد ، هر چقدر تعداد هسته ها و ميزان فركانس پردازشگر بالاتر باشد ، آن cpu قوي تر است و مي تواند تعداد درخواست هاي بالاتر در زمان كمتري را هندل كند.

دو شركت اصلي بازار را قبضه كرده اند ، اينتل و AMD دو غول تكنولوژي در زمينه توليد چيپست ها و پردازشگر هستند.

 

ادامه مطلب را مشاهده كنيد .

 

 

 

 

انواع قیمت و تعرفه طراحی وب سایت

علی احمدی بازدید : 309 یکشنبه 22 تیر 1399 : 18:08 نظرات (0)

انواع قیمت و تعرفه طراحی وب سایت

تعرفه طراحي سايت

انواع قیمت و تعرفه طراحی سایت در کرمان (سال 99) ، هزینه طراحی سایت در شرکت های مختلف متفاوت است. هر شرکت براساس عوامل مختلفی هزینه و قیمت طراحی وب سایت های خود را اعلام می کند. هرچند دریافت مبالغ بالا لزوما به معنی حرفه ای بودن و کیفیت بالا نیست، اما باید توجه داشته باشید که قطعا یک سایت حرفه ای ، ارزان نخواهد بود. چراکه استفاده از دانش و تجربه برنامه نویسان و طراحان حرفه ای و همچنین بکارگیری آخرین تکنولوژی های دنیا هزینه زیادی دارد.

 

قیمت طراحی سایت اختصاصی در شرکت برنامه نویسی در کرمان را می توان در یک بازه معقول و متوسط در نظر گرفت. در تعرفه های ما از قیمت های سرسام آوری که توسط برخی شرکت ها اعلام میگردد خبری نیست و از سمت مقابل، بدلیل تعهد ما به استفاده از افراد حرفه ای و خلاق و جدیدترین تکنولوژی ها، امکان طراحی وب سایت با قیمت های بسیار ارزان هم وجود ندارد.

 

تعداد صفحات : 286

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1429
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 758
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 6,842
  • بازدید سال : 59,273
  • بازدید کلی : 1,498,781
  • کدهای اختصاصی