loading...

vps-poster

vps-poster

خرید اکانت moz pro از اوجی هاست چه مزیتی دارد؟

علی احمدی بازدید : 139 پنجشنبه 21 بهمن 1400 : 22:28 نظرات (0)

معرفی اکانت ماز پرو Moz Pro و امکانات آن

ماز (Moz) یک از وبسایت های معروف و برتر در زمینه آنالیز بکلینک ها و اعتبار دهی به دامنه و لینک های یک وبسایت می باشد.

از طریق اکانت ماز پرو می توانید در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نظیر گوگل، گامی موثر بردارید.

با استفاده از قابلیت هایی که در ماز پرو وجود دارد، می توانید به اطلاعات ارزشمندی دسترسی داشته باشید که همگی از طریق ابزارهای آنالیز آن میسر می باشد.

این اکانت ها 30 روزه هستند در واقع پلن Medium ماز است : قابلیت بررسی 20000 صفحه ، افزودن 10 کمپین و ردیابی 800 کلمه کلیدی را دارد.

می توانید به صورت دلخواه کمپین آنالیز سایت راه اندازی نمایید و اطلاعات دقیق تری از وبسایت مورد نظر به دست آورید که بعد از کراول سایت توسط ربات های ماز، می توانید آن را مشاهده نمایید.

اوجی هاست برای شما کاربران عزیز اکانت سایز ماز رو به صورت کاملا اختصاصی تهیه و در اختیارتان قرار می دهد و اکانت های ساخته شده توسط اوجی هاست با اکانت اشتراکی ارائه شده توسط اشخاص دیگر که دارای محدودیت بوده کامل متفاوت می باشد.

اکانت ماز پرو اوجی هاست - خرید ارزان اکانت سئو

مزایای خرید اکانت ماز پرو چیست؟

همانطور که در ابتدا گفته شد، اکانت پرمیوم ماز یا Moz Pro امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و محدودیت هایی که در اکانت رایگان به چشم می خورد را در آن شاهد نیستیم. در پایین بخشی از امکانات اکانت moz pro را مشاهده خواهید کرد :

 

  • ابزار تحقیق کلمه کلیدی Keyword Explorer
  • ردیابی کلمات کلیدی در نتایج موتور های جستجوگر Rank Checker
  • پیشنهاد کلمات کلیدی مرتبط Keyword Suggestions
  • ابزار ردیابی بک لینک Link Research
  • بررسی سئو داخلی صفحات سایت On-Page Grader
  • بررسی سئو تکنیکال سایت On-Demand Crawl
  • با خرید اکانت Moz Pro به تمامی ابزارهای بالا دسترسی خواهید داشت.


 

Keyword Explorer یا تحقیق کلمات کلیدی

 ابزار Keyword Explorer ماز پرو

کیورد ریسرچ یا همان تحقیق کلمات کلیدی ، اولین مرحله بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (سئو) است. با استفاده از این ابزار ماز شما می توانید کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری خود را پیدا کنید، میزان جستجو هر کلمه Volume، سختی کلمه Difficulty ، میزان CTR (تعداد کلیک / تعداد سرچ) را نیز به دست آورید.

 

ردیابی کلمات کلیدی Rank Checker

 

اگر نیاز دارید که رتبه ی کلمات کلیدی سایتتان را بررسی کنید این ابزار اکانت موز پرو مخصوص شماست. با وارد کردن آدرس صفحه سایت و کلمه کلیدی در ابزار رنک چکر، رتبه ی کلمات کلیدی خودتون رو در موتور های جستجوگر google و bing و yahoo بررسی کنید.

 

پیشنهاد کلمات کلیدی مرتبط Keyword Suggestions

 

در این بخش moz pro، با وارد کردن کلمه کلیدی حوزه کسب و کارتون، لیستی از کلمات مرتبط و lsi نمایش داده می شود، علاوه بر آن امکان تعیین کشور و محل جستجو کلمه وجود دارد. میزان سرچ ماهانه ، امکان گزارش گیری و … از امکانات دیگر این بخش است.

 

بررسی وضعیت سئو داخلی و تکنیکال سایت

اول بهبود سئو داخلی و تکنیکال بعد سئو خارجی .

گر می خواهید اصولی تر و سریعتر در گوگل به نتیجه برسید اول روی بهینه سازی سئو داخلی و تکنیکال سایت کار کنید بعد روی سئو خارجی. وقتی که سایت از نظر آن پیج و تکنیکال (کرال شدن سایت) وضعیت خوبی داشته باشد ، اثر لینک سازی چند برابر بیشتر خواهد شد.

Site Crawl و On-Page Optimization در ابزار ماز پرو moz pro برای این مهم طراحی شده اند. شما میتوانید وضعیت خزش صفحات شما توسط ربات های گوگل ، خطا ها و راهکار ها برای بهبود بهینه سازی سایت خودتون رو مشاهده کنید.

این بخش از ابزار ماز بسیار شبیه به ابزار های وورنک ، سئوپتیمر ، سئو سایت چکاپ و نیل پاتل عمل میکند.

بررسی عنوان و متا صفحات، بررسی هدینگ ها H1،H2… ، بررسی ALT تصاویر، بررسی کد های سایت و … نمونه هایی از این آنالیزور حرفه ای ماز MOZ PRO است.

بررسی آف پیج سئو و جاسوسی بک لینک ها

 

شاید بتوان گفت مهمترین دلیل خرید اکانت moz pro، دسترسی به Link Explorer است. بخش های مختلفی در این قسمت وجود داره که به توضیح آن می پردازیم :

بخش Overview اطلاعات کلی URL را از جمله Domain Authority تعداد ریفر دامین ها Linking Domains که به سایت شما لینک دادن، میزان لینک هایی که به دست آوردید و یا از دست دادید ، نسبت لینک های فالو به نوفالو، آنکور تکست ها، نمودار DA سایت هایی که به شما لینک داده اند را مشاهده خواهید کرد.

بخش Inbound Links به شما تمام بک لینک ها را نشان میدهد ، DA و PA و میزان Spam Score بک لینک ها هم می توانید مشاهده کنید.

Linking Domains در واقع مشابه بخش قبلی است با این تفاوت که از هر سایت فقط 1 بک لینک را نمایش میدهد.

بخش Top Pages هم صفحاتی که بیشتر Page Authority را دارد نشان میدهد.

بخش Spam Score نیز معیار اختصاصی ماز است که بر حسب درصد از 0 تا 100 متغیر است. سایت هایی که درصد اسپم بالایی داشته باشند به احتمال بیشتری پنالتی می شوند و گرفتن بک لینک از آن سایت ها خطرناک تر است. به این فاکتور به صورت نسبی نگاه کنید. چون دقت بالایی ندارد.

می رسیم به جذاب ترین بخش از امکانات اکانت موز پرو ، جایی که میتونه خیلی به رشد سایت ها در موتور های جستجو کمک بکنه. کار Link Explorer پیدا کردن بک لینک هایی است که رقبا شما در آن سایت ها برای خودشون لینک ساختند. با بررسی بک لینک ها آن ها را غربال کنید و بک لینک هایی که اتوریتی بالایی دارند و اسپم معقول و کم برای سایت خودتون استفاده کنید.

برای کار کردن با این قسمت از ابزار یعنی Link Research شما باید تعاریف زیر را بدانید.

DA : همان ارزش یا اتوریتی دامنه سایت است که بازه ی آن از 1 تا 100 است، هر چه بالا تر بهتر. Domain Authority

PA : همان ارزش یا اتوریتی صفحه ای از سایت است و همانند دامین اتوریتی بازه 0 تا 100 ای دارد. اتوریتی هر صفحه متفاوت است و صفحه اصلی بیشتری اتوریتی را میگیرد. Page Authority

 

 

بررسی خزش پذیری صفحات سایت On-Demand Crawl

 

بعد از بهینه سازی آن پیج، باید بررسی کنید که آیا ربات ها و خزنده های گوگل، میتوانند به درستی سایت ما را خزش کنند و بهینه سازی هایی که انجام داده ایم را ببینند؟ با این ابزار ماز پرو شما میتوانید مشکلات تکنیکالی سئو سایتتون را پیدا کنید و در جهت رفع آن برآیید.

چک کردن ریدایرکت های سایت، تگ های کنونیکال، بررسی سایت مپ Sitemap، بررسی عمق صفحات، نمایش لینک های شکسته سایت، بررسی کنیبالیزیشن، بررسی متاتگ ها، سرعت سایت و … بر عهده این ابزار است.

 

خرید اکانت moz pro از اوجی هاست چه مزیتی دارد؟

 

اوجی هاست با سابقه چندین ساله خود همواره در تلاش بوده که اکانت های اورجینال و اختصاصی را با داشتن حساب ارزی قانونی، تهیه و ارائه کند. مزایایی که اوجی هاست را نسبت به دیگر فروشگاه های مشابه دیگر متمایز می کند عبارت است از :

 

  1. تهیه اکانت تا تحویل آن به مشتری حداکثر 2 ساعت به طول می انجامد.
  2. اکانت ها به صورت اختصاصی تهیه میشوند. (برخلاف دیگر فروشگاه ها که اقدام به فروش اکانت های سئو به صورت اشتراکی می نمایند که محدودیت های زیادی به همراه دارد)
  3. بهترین کیفیت ممکن در کنار قیمت مناسب مهمترین هدف اوجی هاست است.
  4. پشتیبانی قوی و دلسوزانه توسط اپراتور های اوجی هاست جهت رفع هر گونه مشکلات احتمالی.

به علت تغییر رویه در سیاست این شرکت در ارائه اکانت های Trial (آزمایشی) و گرفتن هزینه 2 دلاری؛ قیمت این سرویس نسبت به قبل افزایش داشته است.

برای تهیه کلیک روی لینک زیر کلیک کنید:

https://oghost.ir/خرید-اکانت-moz-pro/

 

سنگ های آنتیک، کاربردی ترین محصول برای زیبایی ساختمان

سنگ ها به عنوان یکی از مستحکم ترین کانی های طبیعی به شمار می روند و اگر به تاریخ نگاهی بیندازیم خواهیم دید که تنها سازه هایی از گذشتگان به جای مانده که از سنگ ساخته شده اند. سنگ ها به ساختی موجب فرسایش قرار می گیرند و از این رو می توان سالیان سال از آنها استفاده کرد. سنگ ها به انواع اقسام مختلف دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و برای استفاده در هریک از بخش های ساختمان سازی باید نوع خاصی از سنگ ها را انتخاب نمایید. انتخاب سنگ مناسب برای محل مورد نظر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که هریک از انواع سنگ ها مقاومت و زیبایی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و برای بخش های پرتردد که امکان فرسایش بالا دارند باید از سنگ های مقاوم استفاده شود و برای بخش هایی که زیبایی آن حائز اهمیت است خواهید توانست از سنگ های تزیینی استفاده کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

 

سنگ آنتیک و زینت ساختمان

زیبایی بخش های داخلی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سنگ ها به عنوان یکی از طبیعی ترین و بهترین انتخاب ها برای زینت بخشیدن به ساختمان هستند. سنگ های آنتیک همانطور که از نام آنها پیداست فضای داخلی خانه شما را شیک و آنتیک خواهند کرد. این سنگ ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی ارائه شده اند و هریک از آنها ساختار و متریال متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. سنگ های آنتیک در اندازه های مشخص تولید شده اند و به راحتی و با استفاده از چسب های مخصوص می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد. به همین دلیل کمترین میزان هدر رفت را در سنگ های آنتیک شاهد هستیم و می توانید در میزان هزینه های سنگ نیز صرفه جویی کنید. سنگ های آنتیک نیازی به برشکاری و صیقل نخواهند داشت و با چیدن آنها بر روی هم دیواری شکیل برای خود به ارمغان خواهید آورد.

عطاری آنلاین عطار مارت

علی احمدی بازدید : 211 پنجشنبه 10 تیر 1400 : 20:25 نظرات (0)

عطاری آنلاین

عطاری یکی از با سابقه ترین مشاغل در ایران می باشد. کلمه عطاری با سلامتی مردم عجین شده است. از قدیم الایام مردم برای بهبود سلامتی و درمان بیماری های خود نظیر دل درد، سردرد، مشکلات گوارشی، مشکلات بینایی و... به عطاری مراجعه می کردند و از گیاهان دارویی برای بهبود این بیماری ها بهره می بردند.

امروزه هنوز هم مغازه های عطاری در شهرهای مختلف کشور ما وجود دارند. اما مسئله ای که در این بین دغدغه مردم عزیز ما شده است این است که در بسیاری از عطاری ها گیاهان دارویی کهنه به فروش می رسد و از طرف دیگر در بسیاری از شهرهای ما اصلا عطاری وجود ندارد. در اینجاست که عطاری آنلاین پا به میدان می گذارد.

عطاری اینترنتی باعث شده است تا مردم سرتاسر کشور امکان تهیه انواع گیاهان دارویی و محصولات گیاهی را داشته باشند. علاوه بر این عطاری آنلاین مزایای زیادی را برای مردم عزیزمان به همراه داشته است. عطارمارت باعث شده است گیاهان دارویی و محصولاتی که به مردم عرضه می شود دارای بالاترین کیفیت بوده و از بین گیاهان دارویی تازه انتخاب شوند. رضایت مشتریان در این مورد گواه این مسئله می باشد.

همچنین فروشگاه اینترنتی عطارمارت باعث شده است تا ما به دورترین نقاط کشور و حتی روستاها نیز محصولات گیاهی و گیاهان دارویی را ارسال کنیم. عطاری اینترنتی باعث شده است تا فاصله شما با سلامتی کاهش پیدا کند و شما بتوانید به راحتی در منزل خود نشسته و تمامی نیازهای خود را به صورت اینترنتی خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

با توجه به استقبال مردم به طب سنتی و استفاده از گیاهان دارویی این موضوع مهم می شود که بتوانیم محصولات اصلی و با کیفیت را به مردم عرضه نماییم. متاسفانه اکثر مردم آگاهی کاملی نسبت به اصلی و تقلبی بودن محصولات گیاهی و همچنین تشخیص نوع با کیفیت این محصولات ندارند. به همین دلیل ضروری است برای خرید گیاهان دارویی، ادویه جات، تخم های گیاهی، روغن های گیاهی و ... از فروشگاه های اینترنتی معتبر همچون عطاری اینترنتی عطارمارت که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند اقدام نمایید.

مقایسه اچ سی کراس دانگ فنگ با خودورهای مشابه ایرانی

 

مقایسه اچ سی کراس در زمینه قیمت و کیفیت در لوازم جانبی نسبت به رقبایش در بازار خودرو موضوع اصلی این مقاله میباشد که پیش بینی میشود در پایان این بررسی شما کاربران در مقایسه اچ سی کراس با سایر رقبایش در بازار بتوانید تصمیم مطلوبی جهت انتخاب و خرید خود داشته باشید. همچنین در این مقاله بازرگانی گلد یدک سعی میکند مقایسه اچ سی کراس را کاملا بی طرفانه انجام دهد تا اطلاعات درست و کامل درباره اجزا و قطعات H30 CROSS به کاربر منتقل شود. لذا سعی میشود تا مقایسه اچ سی کراس به صورت تخصصی تر و دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد. مقایسه اچ سی کراس با سایر برندهای موجود در بازار و مقایسه لوازم اچ سی کراس با سایر محصولات کمپانی خودش نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا آشنایی کاربران با این محصول در پایان این مقاله بسیار کامل شود.

مقایسه اچ سی کراس

مقایسه قیمت اچ سی کراس

همانطور که در مقدمه اشاره شد مقایسه اچ سی کراس در زمینه های مختلفی میتواند صورت پذیرد که یکی از این زمینه ها مقایسه قیمت اچ سی کراس با سایر محصولات رقیبش در بازار خودرو میباشد. قیمت این محصول چینی – فرانسوی که طراحی اتاق آن دانگ فنگ چین و قطعات آن فرانسوی میباشد به نسبت آپشن هایی که دارد به نظر مقرون بصرفه تر از قیمت رقبایش در بازار خودرو میباشد. مقایسه اچ سی کراس از نظر کیفیت و طراحی و قدرت با توجه به قیمت آن نسبت به آپشن های خودروهای رقیبش در بازار نیز برتری خود را به رخ می کشاند. از جمله رقبای اصلی h30 کراس میتوان به برلیانس، دنا، پژو 207، پژو 206، ام وی ام 315، رنو ساندرو، ال 90 در مقایسه اچ سی کراس اشاره کرد که به جرات میتوان گفت از لحاظ قیمت در مقابل رقبایش بسیار ارزان میباشد.

مقایسه کیفیت اچ سی کراس

در مقایسه اچ سی کراس از منظر کیفیت باید گفت یکی از نقاط قوت آن امکانات رفاهی نصب‌ شده روی این خودروست. مثلا سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی راهنمادار، سیستم گرمایشی، شیشه بالابربرقی جلو و عقب، روکش چرمی و غربیلک فرمان که قابلیت تنظیم تلسکوپی دارد و این امکان را به راننده میدهد تا غربیلک فرمان را در ۴ جهت دلخواه تنظیم کند. همچنین در مقایسه اچ سی کراس با رقبایش میتوان به كليد كنترلی ، سيستم صوتی جذاب و بلوتوث هندزفری و صفحه نمايش لمسی 6.5 اينچی با قابليت پخش فايل‌ صوتی و تصويری اشاره داشت. از دیگر آپشن های اچ سی کراس با رقبایش میتوان به سيستم راهيابی، جا عینکی، صندلی‌ عقب تاشو، سنسور پارک و دوربین دید عقب، صندلی راننده که قابلیت تنظیم 6 جهته دارد و سانروف برقی تاکید داشت که به مقایسه اچ سی کراس با سایر رقبایش برتری میبخشد.

سیر تا پیاز نماشویی ساختمان

علی احمدی بازدید : 357 یکشنبه 28 دی 1399 : 2:22 نظرات (0)

نماشویی ساختمان و شستشوی نما با طناب بدون داربست | پارسیان نما

نماشویی همان طور که از نامش پیداست یعنی شست و شوی نمای ساختمان که در مواقع کثیفی و یا وجود مواد و مصالح در نمای ساختمان انجام می شود. در گذشته برای نظافت کردن نما کارهای مختلفی انجام میشد که چندان اثرگذار نبود. مثلا پاک کردن شیشه ها یا پنجره ها نهایت کاری بود که اشخاص می توانستند انجام دهند تا نمای سازه خود را تمیزتر نشان دهند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های بسیاری وجود دارد که میتوان با به کارگیری از آنان نمای سازه را پاکسازی کرد. این عمل نماشویی نام دارد که امروزه با به کارگیری از ابزار و وسایل گوناگون و شیوه های گوناگون انجام می گیرد و از نکات مهم در نوسازی ساختمان نیز محسوب می شود. در واقع هدف از نماشویی از بین بردن مواد و مصالح زائدی است که در نماشویی دو آیتم بسیار مهم مورد بحث و بازبینی قرار می گیرد.

✦ شرکتی و یا موسسه ای که مسئولیت نماشویی ساختمان شما را بر عهده دارد.
✦ مواد و ابزاری که جهت نماشویی ساختمان شما مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات نماشویی

نمای ساختمان جزو اصلی یک ساختمان محسوب می شود که در واقع میتوان گفت نمای سازه حکم لباس را برای آن ایفا میکند و در زینت بخشیدن به آن اهمیت بسیاری دارد. یکی از راهکارهای ارزان برای زیبا جلوه دادن نمای ساختمان نماشویی می باشد. شستشوی نما میتواند هم به زیباتر جلوه دادن سازه و هم در زیباسازی شهری نیز نقش بسزایی ایفا کند. شست و شوی نما در سطح کلان شهرهایی چون تهران که از آلودگی زیادی برخوردار هستند اهمیت زیادی دارد.

تعداد صفحات : 286

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1429
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 758
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 6,834
  • بازدید سال : 59,265
  • بازدید کلی : 1,498,773
  • کدهای اختصاصی