loading...

vps-poster

خرید بازی‌های پلی‌استیشن ممکن است به نظر خیلی ساده باشد، اما در واقع هنگام خرید اکانت بازی برای پلی‌استیشن، برخی نکات را باید در نظر داشت. در ادامه به بیان چند نکته که قبل از خرید باز

نکاتی باید قبل از خرید بازی های پلی استیشن را بدانید

علی احمدی بازدید : 107 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 : 1:05 نظرات (0)

خرید بازی‌های پلی‌استیشن ممکن است به نظر خیلی ساده باشد، اما در واقع هنگام خرید اکانت بازی برای پلی‌استیشن، برخی نکات را باید در نظر داشت. در ادامه به بیان چند نکته که قبل از خرید بازی باید بدانید، پرداخته می‌شود:

1-‌ نوع بازی:

نوع بازی نیز بسیار مهم است. بهتر است انتخاب شما بر اساس سبک بازی باشد که مورد علاقه شماست. برای مثال، اگر علاقه‌مند به بازی‌های ورزشی هستید، بازی‌هایی مانند fifa را انتخاب کنید.

 

2- نظرات دیگران:

نظرات کاربران دیگر درباره‌ی بازی ها می‌تواند برای شما مفید باشد، پس حتماً نقد و بررسی بازی ها را مطالعه کنید و گیم پلی آن ها را در آپارات و یوتیوپ ببینید.  این نظرات می‌توانند به شما در انتخاب یک بازی مناسب و بهتر کمک کنند.

 

3- قوانین گارانتی و فروش مجدد آن:

در صورتی که قصد دارید از فروشگاهی اقدام به خرید اکانت بازی کنید، حتما قبل از خرید به قوانین و شرایط گارانتی دقت فرمایید. تا بازی شما از گارانتی خارج نشود. برای مثال شما بعد از خرید اکانت نباید ایمیل و رمز عبور آن را به هیچ وجه دستکاری کنید.

ممکن است شما بازی را تمام کنید و قصد فروش آن را داشته باشید. بعضی فروشگاه ها هستند که برای اکانت های بازی که خریده اید و دیگر لازم ندارید، مشتری پیدا می کنند. با اینکار مقدار زیادی از پول بازی که برای خرید آن هزینه کرده اید به شما بازمی گردد. پس حتما قوانین گارانتی و فروش مجدد آن فروشگاه را مطالعه فرمایید.

 

4- در مورد ظرفیت های مختلف اکانت های بازی اطلاعات کسب کنید

سه نوع ظرفیت مختلف برای اکانت های بازی وجود دارد. بهتر است شما در مورد ظرفیت های مختلف و تفاوت آن ها اطلاعات داشته باشید تا بتوانید محصولی که مدنظرتان هست را خریداری نمایید.

برای مثال با خریداری ظرفیت اول، شما پس از دانلود بازی باید کنسول خود را آفلاین کرده و تا زمانی که دیگر نیازی به آن ندارید، اینترنت را وصل نکنید. چون در غیرصورت بازی قفل می شود. شما ظرفیت آفلاین بازی را خریده اید. مزیت ظرفیت اول قیمت بسیار به صرفه آن است که نسبت به ظرفیت های دیگر قیمت بسیار پایین تری دارد.

ظرفیت دوم قابلیت هم آنلاین و هم آفلاین بازی کردن را دارد. بازی شما قفل نمی شود و اگر شد ، چون شامل گارانتی است می توانید از پشتیبانی برای رفع مشکل کمک بگیرید. همچنین تروفی هایتان هم در یوزر شخصی خودتان قابل ثبت است.

ظرفیت سه قابلیت آنلاین بازی کردن را دارد و اگر اینترنت برایتان وصل نباشد امکان اجرای بازی نیست. همچنین پس از خرید باید اکانت را از کنسول دیسیبل یا همان دی اکتیو کنید.

شما قبل از خرید اکانت، بدانید که چه ظرفیتی را می خواهید.

 

5- امتیاز بازی:

قبل از خرید بازی، به امتیاز بازی توجه کنید. با توجه به امتیازات، می‌توانید بازی‌های بهتری را انتخاب کنید. برای دیدن امتیازهایی که بازی کسب کرده، می‌توانید به سایت‌هایی مثل Metacritic، IGN، GameSpot و یا Steam مراجعه کنید.

 

 

6- خرید اکانت بازی در زمان تخفیفات

هنگام خرید بازی جدید، بهتر است صبور باشید و منتظر تخفیفات و پیش‌فروش‌های رسمی شرکت سازنده باشید. همچنین حتماً قیمت بازی را در چندین فروشگاه مقایسه کنید تا از بهترین قیمت برای خودتان استفاده کنید.

 

7- خرید نسخه دیجیتالی بازی:

هنگام خرید بازی، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین که بازی‌های دیجیتالی را فروش می‌کنند، استفاده کنید. با این روش، نیازی به حضور شخصی در فروشگاه نیست و با توجه به قیمت معمولاً به صرفه‌تر است.

 

8- توسعه‌دهندگان:

هنگام خرید بازی برای پلی‌استیشن، با توسعه‌دهندگان بازی آشنا شوید. بهتر است بازی‌هایی را انتخاب کنید که توسط توسعه‌دهندگانی ساخته شده‌اند که در گذشته بازی‌های موفق داشته‌اند.

 

9- پشتیبانی:

اینکه پس از خرید اکانت بازی، پشتیبانی در خدمت شماست و در صورت بروز مشکلی می توانید با او در میان بگذارید و سریع جواب تان را بدهد از خصوصیات مهمی است که قبل از خرید اکانت بازی باید مدنظر داشته باشید. اکانت بازی را از جایی بخرید که پشتیبانی خوبی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4- خرید از منابع معتبر:

باید از منابع معتبر برای خرید بازی استفاده کنید. چون خرید از منابع نامعتبر ممکن است باعث اسکم و نارضایتی شما شود. برای خرید آنلاین شما باید دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید. در نتیجه، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر توصیه می‌شود. اگر به دنبال فروشگاهی هستید که دارای درگاه پرداخت معتبر، قیمت های ارزان و به صرفه، اکانت های کاملاً قانونی و پشتیبانی عالی باشید، برای خرید اکانت بازی پلی استیشن به شما گیم سیتی را پیشنهاد می کنم.

 

 

در نهایت این نکات مربوط به خرید بازی‌های پلی‌استیشن هستند که بهتر است به آنها توجه کنید تا بتوانید خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1429
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 725
  • بازدید ماه : 8,460
  • بازدید سال : 84,681
  • بازدید کلی : 1,524,189
  • کدهای اختصاصی