loading...

vps-poster

از این سبب من كه پولس هستم و اسیر مسیح عیسی برای شما ای امتها – 2 اگر شنیده باشید تدبیر فیض خدا را كه بجهت شما به من عطا شده است 3 كه این سر‌ّ از راه كشف بر من اعلام شد چنانكه مختصر اَ پیش نوشتم 4 

انجیل_اَفَسسیان,ephesians

علی احمدی بازدید : 720 شنبه 27 شهریور 1395 : 21:03 نظرات (0)

از این سبب من كه پولس هستم و اسیر مسیح عیسی برای شما ای امتها – 2 اگر شنیده باشید تدبیر فیض

خدا را كه بجهت شما به من عطا شده است 3 كه این سر‌ّ از راه كشف بر من اعلام شد چنانكه مختصر

اَ پیش نوشتم 4 و از مطالعة آن میتوانید ادراك مرا در سر‌ّ مسیح بفهمید. 5 كه آن در قرنهای گذشته به

بنی‌آدم آشكار نشده بود بطوریكه الحال بر رسولان مقد‌ّس و انبیای او به روح ...


نومک

مطالب کپی شده اند و با ذکر منبع قرار داده میشوند. اگر مطلبی مخالف قوانین و شعونات اسلامی باشد از طریق نظرات همان مطلب به ما اطلاع دهید. با تشکر !


لینک منبع و پست :انجیل_اَفَسسیان,ephesians
http://nwmk.ir/post/1416/ephesians.html

انجیل_اَفَسسیان,ephesians - صفحه اصلی - آی آر بلاگر nwmk.rzb.irbloger.xyz/post522369.html Cached Translate this pageانجیل_اَفَسسیان,ephesians. از این سبب من كه پولس هستم و اسیر مسیح عیسی برای شما ای امتها – 2 اگر شنیده باشید تدبیر فیض. خدا را كه بجهت شما به من عطا شده است ... انجیل_اَفَسسیان,ephesians | بلاگ ریدر - x nwmk.blogread.xyz/page-136219.html Cached Translate this pageانجیل_اَفَسسیان,ephesians. از این سبب من كه پولس هستم و اسیر مسیح عیسی برای شما ای امتها – 2 اگر شنیده باشید تدبیر فیض. خدا را كه بجهت شما به من عطا شده است ... انجیل_اَفَسسیان,ephesians - نومک nwmk.ir/post/1416/ephesians.html Cached Translate this page1 day ago - لیكن شما مسیح را به اینطور نیاموخته‌اید. 21 هرگاه او را شنیده‌اید و در او تعلیم یافته‌اید به نهجی كه راستی در عیسی است,یك جسد هست و یك روح چنانكه ... ريشه بابا آدم داراي ماده اي بنام اينولين Inulin ، روغن فرار ، تانن ، رزين ... nwmk.ir/post/2115/arctium-lappa.html Cached Translate this pageانجیل_اَفَسسیان,ephesians · تبليغات متنــــــــي. کپي برداري از مطالب با ذکر صلوات . Copied! Facebook Twitter Google+ Pinterest Email LinkedIn Reddit Tumblr ... Eph در فارسی, ترجمه, انگلیسی-فارسی واژه نامه - Glosbe fa.glosbe.com › انگلیسی-فارسی واژه نامه eph ترجمه در فرهنگ لغت انگلیسی -- فارسی در Glosbe ، دیکشنری آنلاین ... ترجمه و تعریف "eph", انگلیسی-فارسی واژه نامه آنلاین ... مخفف : (انجیل) افسسیان. Eph- in Persian - English-Persian Dictionary - Glosbe glosbe.com › English-Persian Dictionary Cached eph- translation in English-Persian dictionary. ... translation and definition "eph-", English-Persian Dictionary online ... (1). eph: مخفف : (انجیل) افسسیان ... افسسیان 6, مژده برای عصر جدید (TPV) | باب 6 | برنامهٔ کتاب‌مقدس | Bible ... https://www.bible.com/fa/bible/181/eph.6.tpv Cached Translate this pageافسسیان 6, مژده برای عصر جدید (TPV) ای فرزندان، وظیفهٔ هر مسیحی این است كه از والدین خود اطاعت كند. اولین حكمی كه با وعده همراه بود این است: «پدر و مادر خود را.. دانلود پاورپوینت طراحی مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی | بیسترینها axbazigaran.bistarinha.xyz/.../دانلود+پاورپوینت+طرا... Cached Translate this pageبررسی و مقایسه | انجیل_اَفَسسیان,ephesians | دانلود فیلم Mission Impossible Ghost Protocol 2011 | دانلود فیلم Constantine 2005 | دانلود فیلم هندی Teri Meri ... Persian Bible - Bible in Persian - Farsi Bible - Persian Injil - Farsi Injil ... www.farsinet.com/injil/ Cached Similar John · Acts · Romans · 1 Corinthians · 2 Corinthians · Galatians · Ephesians · Philippians · Colossians · 1 Thessalonians · 2 Thessalonians · 1 Timothy · 2 Timothy [PDF]ﮐﺗﺎب - Shabakeh 7 www.shabakeh7.com/images/Farsi%20Incredible.pdf ... اﺳراﺋﯾل را ﺑﮫ ﻋﻧوان ﻣردان ﺧداوﻧد ﻣﺗﻣﺎﯾز ﻣﯽ داﺷت . از. آﻧﺟﺎﺋﯾﮑﮫ ﻣردان در دوره. 40. ﺳﺎﻟﮫ ﺳرﮔرداﻧﯽ در ﺻﺣرا ﻣﺗوﻟد ﺷده ﺑودﻧد ﺧﺗﻧﮫ ﻧﺷده ﺑودﻧد،ﺧداوﻧد. ﻓرﻣﺎن ﺧﺗﻧﮫ آﻧﮭﺎ ﻗﺑل از ﻓﺗﺢ ﺳرزﻣﯾن ﺻﺎدر ﮐرد . 4 Ephesians ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1429
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 758
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 6,687
  • بازدید سال : 59,118
  • بازدید کلی : 1,498,626
  • کدهای اختصاصی