loading...

vps-poster

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان،‌به جزئیات پذیرش 10 هزار دانشجومعلم از طریق کنکور سراسری 95 اشاره کرد و گفت:‌ 40 درصد سهمیه دانشجومعلمان به آموزش ابتدایی و بیش‌ترین پذیرش به تهران و خوز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان،‌به جزئیات پذیرش 10 هزار دانشجومعلم از طریق کنکور سراسری 95 اشاره کرد و گفت:‌ 40 درصد سهمیه دانشجومعلمان به آموزش ابتدایی و بیش‌ترین پذیرش به تهران و خوزستان اختصاص دارد.


نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،‌ به جزئیات پذیرش 10 هزار دانشجومعلم از طریق کنکور 95 اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که مطلع هستید هنوز پذیرش و تعداد رشته‌هایمان را در دفترچه کنکور اعلام نکردیم و این چند روز نیز برای اخذ مجوز و ردیف استخدامی تلاش‌های بسیاری شده است.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشگاه فرهنگیان وابسته به قانون متعهدین خدمت است،‌ گفت: باید پیش از پذیرش دانشجومعلم،‌ از سازمان امور استخدامی به تعدادی که دانشجو جذب این دانشگاه می‌شود،‌ ردیف استخدامی اخذ شود که البته این موضوع در مذاکراتی قبلاً بین وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان برنامه و بودجه موافقت شده بود تا 10 هزار دانشجو از دیپلم پذیرش شده و دوره چهار ساله را در دانشگاه فرهنگیان و تربیت‌دبیر شهید رجایی بگذرانند و 10 هزار نفر نیز «مهارت‌آموز» از لیسانس پذیرش کرده و دوره یکساله را طی کنند.

موسی‌پور ادامه داد: برای اینکه بتوانیم همه به نیازهای آینده آموزش و پرورش و هم نیازهای کوتاه‌مدت این وزارتخانه که مربوط به سال آینده است،‌ پاسخ دهیم به جمعیت 20 هزار نفر نیاز است و بر این اساس باید سازمان امور استخدامی موافقت می‌کرد.

وی افزود: با توجه به تفکیک سازمان برنامه و بودجه از سازمان امور استخدامی و استقلال این سازمان، موضوع اخذ مجوز برای پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95 با تأخیر مواجه شد و عملاً فهرست نیازهای آموزش و پرورش برای پذیرش معلم در سال 1399، تأخیر داشت که دیروز بعد از مذاکرات متعدد منجر به صدور موافقت‌نامه شد.

* دفترچه ضمیمه کنکور تا پایان وقت اداری امروز آماده می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه همکاران در سازمان سنجش در حال آماده‌سازی دفترچه ضمیمه هستند، گفت: به احتمال زیاد تا پایان وقت اداری امروز دفترچه ضمیمه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و تمام متقاضیان حرفه معلمی می‌توانند برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند.

موسی‌پور با بیان اینکه بیش از 9 هزار نفر از سهمیه 10 هزار نفری دانشجو معلمان 95 به دانشگاه فرهنگیان و بین 600 تا 700 نفر نیز به دانشگاه تربیت‌دبیر شهید رجایی اختصاص دارد،‌ اظهار داشت:‌ این توزیع پذیرش به دلیل رشته‌هایی است که تحت پوشش این دو دانشگاه قرار دارد.

وی اضافه کرد:‌ دانشجومعلمانی که در سال تحصیلی 96-95 وارد دانشگاه فرهگنیان می‌شوند،‌ سال تحصیلی 1400-1399 وارد مدارس خواهند شد و این موضوع بر اساس نیازهای آموزش و پرورش یعنی خروجی این وزارتخانه و خروجی رشته‌های مختلف محاسبه شده است.

وی توضیح داد: به عنوان مثال آموزش و پرورش کاملاً محاسبه کرده است که چه تعداد نفر، در چه رشته‌ای و چه جنسیتی در سال 1399 بازنشسته خواهند شد که در استانی مانند خوزستان 1200 نفر در سال 99 بازنشسته شده و امسال به همین تعداد دانشجو جذب می‌کنیم که رشته و جنسیت آن مشخص است.

* دوسوم سهمیه 10 هزار نفری دانشجومعلمان سال 95 به آقایان اختصاص دارد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به جنسیت پذیرش دانشجومعلم در کنکور سراسری سال 95 اشاره کرد و گفت:‌ بین 3400 تا 3500 نفر دانشجومعلم خانم و مابقی دانشجومعلم آقا خواهند بود به عبارت دیگر دو سوم دانشجومعلمان را آقایان و یک سوم آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

موسی‌پور با بیان اینکه 16 رشته کارشناسی در کنکور سراسری سال 95 برای دانشگاه فرهنگیان پذیرش وجود خواهد داشت، اظهار داشت: بیش‌ترین تعداد را آموزش ابتدایی با حدود 40 درصد به خود اختصاص داده است که این افراد برای دوره اول و دوم ابتدایی مدارس آموزش می‌بینند و به اصطلاح به آنها آموزگار گفته می‌شود.

* شرایط دانشجومعلم شدن «دارا بودن نمره علمی کل 6500 و معدل حداقل 15» است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اینکه استان‌های تهران و خوزستان بیش‌ترین تعداد پذیرش دانشجومعلم را در کنکور سراسری سال 95 به خود اختصاص داده‌اند‌،‌ گفت: ما طی سال‌های گذشته به این جمع‌بندی رسیدیم که باید شرایطی را برای پذیرش از دیپلم در دانشگاه فرهنگیان بگذاریم و به همین دلیل کسب نمره علمی کل 6500، حد پایه پذیرش است.

وی تصریح کرد:‌ امسال بومی‌گزینی داریم یعنی از شهرستان برای شهرستان انتخاب می‌کنیم و باید حداقل نمره داوطلب 6500 باشد؛ ضمن اینکه حداقل معدل کل 3 سال پایانی دوره دوم دبیرستانی داوطلب نیز باید 15 باشد.

* دانشجومعلمان سال 95، حداکثر 22 سال خواهند داشت

موسی‌پور به شرط سنی پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: داوطلبانی که حداکثر 22 سال تمام دارند می‌توانند شغل معلمی را در دانشگاه فرهنگیان انتخاب کنند چرا که نهایتاً معلمان ما باید در سن 26 سال تمام وارد مدارس شوند.

وی به شرط سلامت جسمی و روانی دانشجومعلمان نیز اشاره کرد و گفت:‌ صلاحیت‌های عمومی و اخلاقی شامل صلاحیت‌های شخصیتی هم در گزینش، مصاحبه و بررسی‌های ورودی انجام می‌شود.

* اخذ تعهد محضری از دانشجو معلمان برای تعهد خدمت

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان دو برابر میزان تحصیل که حداقل از 8 سال کمتر نخواهد بود، متعهد خدمت می‌شوند و این موضوع نیز بر اساس تعهد محضری انحام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان، شبانه‌روزی است و تمام دانشجومعلمان از خوابگاه بهره‌مند خواهند شد،‌ افزود: دانشجومعلمان، مبلغی را به عنوان حقوق از دولت تحت عنوان هزینه تحصیل دریافت می‌کنند که بر اساس قانون متعهدین خدمت تا 45 درصد آن به دانشگاه باز گردانده می‌شود تا بخشی از هزینه‌های دانشگاه تأمین شود که البته این موضوع هر سال در بودجه دانشگاه لحاظ می‌شود.

* نقل و انتقال دانشجومعلمان ممنوع است

موسی‌پور با بیان اینکه نقل و انتقال در سال تحصیلی جدید ممنوع است، گفت:‌ البته در موارد خاص نقل و انتقال وجود دارد اما در کل نقل و انتقال دانشجومعلمان ممنوع خواهد بود؛‌ ضمن اینکه درست است که پذیرش از بوم برای بوم است اما آموزش‌ها در جاهایی است که پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان،‌ امکانات آموزشی و کمک آموزشی دارند و اگر فردی محل زندگی و محل کارش یک جای مشخص است به این معنی نیست که در همان جا نیز آموزش ببیند بلکه آموزش‌های ما در جاهای مختلف کشور پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد:‌افرادی که امسال در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته می‌شوند،‌ یک دوره 4 ساله را می‌گذرانند و برنامه‌ریزی‌های کاملاً مشخص پیش‌بینی شده است و طول دوره تحصیلی به خاطر مأموریت دانشگاه و تعهدات افراد،‌ 4 سال است.

* آغاز تحصیل دانشجومعلمان سال 95 از مهر امسال

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان خطاب به علاقه‌مندان به شغل معلمی،‌ گفت: در سال گذشته یک سوم دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دارای رتبه زیر هزار بوده‌اند و امسال هم امیدواریم داوطلبان دارای رتبه خوب،‌ شغل معلمی را به عنوان کار خود برگزینند و در خدمت به کشور کوشش کنند و ما از این داوطلبان می‌‌خواهیم دانشگاه فرهنگیان را به لحاظ نوع فعالیت و ارائه خدمت در اولویت انتخاب خود قرار دهند.

وی همچنین در پایان با بیان اینکه دو برابر ظرفیت پذیرش، به مرحله مصاحبه و گزینش می‌روند، افزود:‌ نفرات نهایی پس از مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی برگزیده شده و از مهر امسال نیز آموزش آنها در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


کنکورفا

مطالب کپی شده اند و با ذکر منبع قرار داده میشوند. اگر مطلبی مخالف قوانین و شعونات اسلامی باشد از طریق نظرات همان مطلب به ما اطلاع دهید. با تشکر !


لینک منبع و پست :شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهم
http://www.konkurfa.com/post/2060/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-10-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-95-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AE%D9%88%D8%B2%D8%B3%D8%AA.html

بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/139505240013... Cached Translate this page Fars News Agency Loading... 18 hours ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی ... Missing: سهم شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95-اختصاص۴۰ درصد سهمیه به ... www.khabareazad.ir/.../شرایط%20پذیرش%2010%20ه... Cached Translate this page10 hours ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95-اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی ... در کنکور 95 با تأخیر مواجه شد و عملاً فهرست نیازهای آموزش و پرورش برای پذیرش معلم در سال 1399، ... بر اینکه استان‌های تهران و خوزستان بیش‌ترین تعداد پذیرش دانشجومعلم را در کنکور سراسری سال 95 ... Bookmark and Share. شرایط‌ پذیرش 10هزار دانشجومعلم در کنکور - فان سیتی f30t.ir/search/?...شرایط‌+پذیرش+10هزار+دانشجومعلم... Cached Translate this pageشرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. 3 ساعت پیش اخبار فارس نیوز .... ابهام درباره سهم ۲۵ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور ۹۵. 6-2-2016 اخبار افکار نیوز ... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در ... cofekhabar.ir/news/74585 Cached Translate this page16 hours ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. 44 دقیقه پیش ... بعد سوم بورس،تحلیل تکنیکال، فاندامنتال، اخبار و گزارشات شرکت های ... 3dsahm.com/News/default/lang/Fa.aspx Cached Translate this pageکاهش کیفیت هوا و بروز گرد و خاک در مناطق شرقی و جنوب‌شرق/ شرایط نا آرام جوی در سواحل خزر ... ورود به کانال 78 هزار واحدی با استقبال بورس از نتیجه انتخابات ... بلوک 5 درصدی سهام "سمات" روی میز مزایده می‌رود ... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ... تمام نیوز : ایجاد ۵ شعبه صندوق قرض‌الحسنه سهم تهران/۳۵۰۰مددجو پشت ... www.tamamnews.com/.../ایجاد-۵-شعبه-صندوق-قرض‌ا... Cached Translate this page11 hours ago - مدیر کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه ۵ شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سهم استان ... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی ... کنکور - پورتال سیحو seiho.ir/search/?q=کنکور Cached Translate this page6 days ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. 6 ساعت پیش ... حقوق مردادماه وزرا زیر 10 میلیون تومان شد - نگار آنلاین www.negaronline.com/.../حقوق-مردادماه-وزرا-زیر-10-م... Cached Translate this page1 day ago - حقوق مردادماه وزرا زیر 10 میلیون تومان شد. ... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی .... از تسهیلات زندگی (به تشخیص شورای حقوق و دستمزد) تا 30 درصد بالاتر از سقف مقرر در این بند بلامانع است. ... Bookmark and Share. شمانيوز shomanews.com/ Cached Similar Translate this pageآخرین خبرها از آزادسازی سهام عدالت · شرایط پذیرش ۱۰ هزار دانشجومعلم در کنکور ۹۵ .... کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به ... آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس جامعه vista.ir/live/service/2/1/جامعه Cached Similar Translate this pageخبرگزاری تسنیم · 11:11 -سهم دارو‌های گیاهی از اقتصاد داروخانه‌ها کمتر از 5 درصد ..... -شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و ... شرایط پذیرش ۱۰ هزار دانشجومعلم در کنکور ۹۵ - آذر نیوز آنلاین - 0 www.azarnewsonline.com/post/2249846.html Cached Translate this page8 hours ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی · اطلاعات خبر - سیاسی .... تغییرات ارزش سهام اپل قبل و بعد از عرضه هر آیفون تغییرات ارزش سهام ... بیش ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان - اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های ... feed.tpanel.ir/.../شرایط-پذیرش-۱۰-هزار-دانشجومعلم-در... Cached Translate this page14 hours ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی · رضاخان از کدام ... خبرگزاری فارس فارس از وضعیت ترافیکی راه‌ها گزارش می‌دهد ترافیک ... news.mandegarbeauty.ir/.../خبرگزاری-فارس---فارس-ا... Cached Translate this pageدر همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17 درصد‌، اوج تردد بین .... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95 بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و ... پذیرش دانشجومعلم فرهنگیان95 - مجله خبری موریکس morix.ir/search/?q=پذیرش+دانشجومعلم+فرهنگیان95 Cached Translate this pageاعلام ظرفیت پذیرش دانشجومعلم در دفترچه ضمیمه کنکور/ داوطلبان دو روز منتظر باشند. 19 ساعت پیش ... شرکت ۳۰ درصد دانشجومعلمان در جشنواره علمی دانشجومعلمان کشور. 3 روز پیش ... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. 12 ساعت پیش ... خبرگزاری آریا - ميزباني از گردشگران 56 کشور در سرعين/ گردشگري ... www.aryanews.com/.../ميزباني-از-گردشگران-56-کش... Cached Translate this page1 day ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی · رضاخان از کدام ... شهرام جزایری آزاد شد - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/news/social/1881 Cached Translate this page17 hours ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. معاون آموزشی و ... آقای چهاربند! به جای پاسخ گویی انگشت اتهام را به طرف معلمان گرفته اید ... moallemirani.com/آقای-چهاربند-به-جای-پاسخ-گویی-ان... Cached Translate this pageJul 4, 2016 - به گزارش صدای معلم، عالی ترین مقام رسمی آموزش و پرورش شهر تهران در نشستی عمومی ... می توانیم تنها ۳۰ درصد سلامت برگزاری امتحانات را تضمین نماییم. ... شده و در مصر منجر به برکناری ده ها تن و حتی استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده است. ... شرایط پذیرش ۱۰ هزار دانشجومعلم در کنکور ۹۵/ بیش‌ترین پذیرش معلم در ... روش محاسبه علی الرأس مالیات بر در آمد سردفتران | کانون سردفتران و ... khz-notary.com/2015/07/16/1156/ Cached Translate this pageJul 16, 2015 - هزینه های پذیرفته شده برای دفاتر شامل ۱۵ درصد سهم دفتریار و ۱۵ درصد حقوق کارمندان ... روسیه دارند · شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. هیچ مورد فوتی در انفجار منطقه شهران گزارش نشده/ امکان استفاده از آب‌شرب ... chelkalagh.com/.../هیچ-مورد-فوتی-در-انفجار-منطقه-ش... Cached Translate this pageshare اشتراک گذاری ... بنابراعلام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عملیات عمرانی حفاری مترو در این منطقه دو ماه پیش پایان ... که البته میزان آسیب‌دیدگی به این انشعابات متفاوت بوده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب ٧۵ درصد منطقه وصل ... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان ... اخبار ورزشی » دو پیروزی برای لیون و نیس www.bkhabar.ir/.../دو_پیروزی_برای_لیون_و_نیس Cached Translate this page15 hours ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی · انفجار در یک ... ساخت مجتمع فولاد دنای آسیا در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد ahw7.ir/news/139653 Cached Translate this page18 hours ago - کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ... شفاف سازی مهم در معاملات سهام شرکت سایپا ... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. عدم امکان تنظیم سند ورثه ای در سامانه ثبت الکترونیک اسناد از 23 بهمن khorasannotary.ir/?p=4511 Cached Translate this page... چنین سندی از اخذ هرگونه استعلام خودداری و بدواً، وراث را جهت دریافت سند مالکیت به میزان سهم الارث خود به حوزه ثبتی مربوطه هدایت کنند. ... افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان سردفتر و دفتریار .... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. اخبار اجتماعی:مجلس و دولت در گرفتن ارزش افزوده از شهرها کاملا جدی هستند ... kahlek.ir/index.php/post329401 Cached Translate this page4 hours ago - عضو اسلامی تهران:مجلس دولت گرفتن افزوده شهرها جدی عضو اسلامی تهران لزوم ... خود گرفته وی داشت: این رخ سهم از مالیات ارزش ناچیز و همین پیشنهاد جلسه‌ای نمایندگان در ... اخبار اجتماعی:شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. شفاف سازی مهم در معاملات سهام شرکت سایپا - Nividar نیویدار nividar.com/news/57b0be8d870024e2c959e4ee Cached Translate this page18 hours ago - شرکت شهد(قند خوی): اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31/06/1395(حسابرسی نشده) ... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی ... دیوار نیوز - پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۴مرداد www.divarnews.com/شرح-خبر/?r...اخبار...در... Cached Translate this page16 hours ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی · رضاخان از کدام ... تعیین رابطه حمایت اجتماعی، انگیزه تحصیلی با خود کارآمدی تحصیلی ... irato.ir/.../تعیین-رابطه-حمایت-اجتماعی-انگیزه-تحص... Cached Translate this page17 hours ago - حمایت اجتماعی با مقدار آماره بتا 0/03 از سهم بیشتری برای پیش‌بینی خودکارآمدی برخوردار است. ... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی. پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۴ساعت گذشته news.mwfpress.com/?p=137540 Cached Translate this page12 hours ago - شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی · رضاخان از کدام ... پورتال جامع زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، دانلود، عکس | استخدامی - خانه irctr.ir/page.php?type=news_emp&name...page... Cached Translate this page... شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و ... اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی · برجام به 35 سال خصومت آمریکا-ایران ... استخدام خوزستان و اهواز – ۲۴ مرداد ۹۵ ... آگهی های استخدام استان تهران | دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵ - ... ظرفیت پذیرش دانشجو معلم از سوی دانشگاه فرهنگیان در دفترچه راهنمای انتخاب ... افزایش 92 درصدی واردات برنج در 4 ماه نخست سال - آخرین اخبار ایران وجهان www.khabarjoo24.ir/21489975-افزایش%2092%20در... Cached Translate this page27 mins ago - براساس آمار گمرک در چهارماهه نخست سال بیش از 56 هزار تن برنج به کشور وارد شده است. ... گذشته بیش از 92 درصد رشد داشته و کشور پاکستان در صادرات برنج به ایران سهم عمده‌ای دارد. ... ∘شرایط پذیرش 10 هزار دانشجومعلم در کنکور 95/ بیش‌ترین پذیرش معلم در تهران و خوزستان/ اختصاص۴۰ درصد سهمیه به آموزش ابتدایی ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1429
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 87,231
  • بازدید کلی : 1,526,739
  • کدهای اختصاصی