loading...

vps-poster

عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! کاپیتان صبای قم گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم و برای گرفتن امتیاز به مصاف این تیم می رویم. آی خبر:

عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم!

علی احمدی بازدید : 685 سه شنبه 19 مرداد 1395 : 11:57 نظرات (0)

عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم!

کاپیتان صبای قم گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم و برای گرفتن امتیاز به مصاف این تیم می رویم.

آی خبر

مطالب کپی شده اند و با ذکر منبع قرار داده میشوند. اگر مطلبی مخالف قوانین و شعونات اسلامی باشد از طریق نظرات همان مطلب به ما اطلاع دهید. با تشکر !


لینک منبع و پست :عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم!
http://aykhabar.rozblog.com/post/441/-%D8%B9%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%B1%D8%A7-8-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%85.html

عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../عنایتی-پرسپولیس-را-8-تایی-... Cached Translate this page2 days ago - عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! کاپیتان صبای قم گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم و برای گرفتن امتیاز به مصاف این ... Images for ‫عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم!‬‎Report imagesThank you for the feedback. Report another imagePlease report the offensive image. CancelDone 1 day ago {"cb":21,"cl":21,"cr":21,"ct":3,"id":"3qYzRdWyiFSxBM:","oh":275,"ou":"http://www.esteghlali.com/file/pic/dignews/thumbnails/181585.png?t\u003d195893","ow":450,"pt":"اخبار فوتبال » عنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می\u200cکنم","rh":"esteghlali.com","ru":"http://www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_181585/-----8--/","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTieSbCnSnu-kDsXb8-qGhOrs5dleGNvf3JXooxEHnVGYJ0V32JS3v9u_51","tw":147} 1 day ago {"cb":6,"cl":21,"cr":12,"id":"zabpxDvSgEue-M:","oh":567,"ou":"http://media.jamnews.ir/Original/1395/05/06/JamNewsImage10523145.jpg","ow":851,"pt":"جام نیوز - نسخه ی متنی - برای استقلال بازی نمی کنیم/ پرسپولیس را 8 ...","rh":"jamnews.ir","ru":"http://www.jamnews.ir/textversion/detail/news/696958/182","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQNjYsu3PK2wnOLML8di5ugOIj_J0JlWMqY3Fgtmr0zahRZJckOb0fcfdBA","tw":135} {"cb":21,"cl":12,"cr":21,"id":"D1e1JiOZcDzo1M:","oh":168,"ou":"http://www.dsport.ir/files/1395/05/0559577_7193.jpg","ow":256,"pt":"0559577_7193.jpg","rh":"dsport.ir","ru":"http://www.dsport.ir/fa/posts/46104","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRvchENVvNOg7qJCGw99Z_ncTybcqYrRoEqTv1AgjBOrqFzrt59jcdMgmvL","tw":137} {"cb":15,"cl":9,"cr":9,"ct":15,"id":"nzahxuJb5XI42M:","oh":352,"ou":"http://1doust.ir/upload/noimage.jpg","ow":600,"pt":"عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم!","rh":"1doust.ir","ru":"http://1doust.ir/news/9351","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTOuew2SvtTPnYKP34MasZCXwDyQB-ilGVAbeTIHM8ICnamXbkoxWoGDFOK","tw":153} More images for عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! عنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می کنم | روز 5 شنبه پرسپولیس www.ghatreh.com/.../عنایتی-کری-خواند-پرسپولیس... Cached Translate this page2 days ago - روز 5 شنبه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باید به مصاف صبای قم برود. رضا عنایتی به عنوان مهم ترین چهره تیم صبا به شدØ. هرلحظه، عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! harlahze.com/.../عنایتی-پرسپولیس-را-8-تایی-می-ک... Cached Translate this page2 days ago - کاپ: غلامرضا عنایتی درباره تساوی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. تا قبل از پنالتی ماشین سازی بازی در اختیار ما بود و ... عنایتی پرسپولیس را 8 تایی می کنم - صفحه نخست jahansite.xyz/post/?...عنایتی+پرسپولیس...8+تایی+... Cached Translate this pageعنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! کاپ: غلامرضا عنايتي درباره تساوی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. تا قبل از پنالتی ماشین سازی ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! - ورزش مدیا - Shafaqna sp.shafaqna.com/FA/IR/1137875 Cached Translate this pageعنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! کاپیتان صبای قم گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم و برای گرفتن امتیاز به مصاف این تیم می رویم. عنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می‌کنم - ورزش مدیا - Shafaqna sp.shafaqna.com/FA/IR/1137905 Cached Translate this page2 days ago - عنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می‌کنم. آی اسپورت - روز 5 شنبه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باید به مصاف صبای قم برود. رضا عنایتی به ... عنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می‌کنم - همه جو hamejoo.ir › ورزش Cached Translate this page2 days ago - او درباره تقابل با پرسپولیس گفته است:« بازی فوق العاده سختی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. تمام تلاش مان را می کنیم تا با ... عنایتی پرسپولیس را 8 تایی می کنم - اخبار شهر ما ourcitynews.com/post/?...عنایتی+پرسپولیس...8+تا... Cached Translate this pageدو بازیكن جدید پرسپوليس كه یك مدیر برنامه دارند از شانس بالایى براى جدایى از پرسپوليس برخوردار هستند. به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! - فرهنگ و هنر tareenha.xyz/post/?...عنایتی%3A+پرسپولیس...8+تا... Cached Translate this pageرضا عنایتی از بازیکنان مازاد استقلال حمایت کرد.به گزارش تابناک ورزشی،رضا عنایتی دقایقی قبل با انتشار 4 عکس از خودش به همراه حنیف عمران زاده، میلاد ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! | زبان فارسی | زبان شناسی فارسی zabanparsian.ir/.../عنایتی-پرسپولیس-را-8-تایی-می-... Cached Translate this pageبرترین ها – محمودرضا حائری: در این شماره از خواندنی ها با رمانی از آرتو پاسیلنیا نویسنده ی فنلاندی، تاریخ یک فرقه مهم در تاریخ اسلام: کیسانیه، تاریخ فلسفه راتلج ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! - دبلیوخبر wwwkhabar.ir/7998376 Cached Translate this pageکاپیتان صبای قم گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم و برای گرفتن امتیاز به مصاف این تیم می رویم. عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! | News File newsfile.ir/.../عنایتی%3A+پرسپولیس+را+8+تایی+م... Cached Translate this pageعنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! کاپیتان صبای قم گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم و برای گرفتن امتیاز به مصاف این تیم می رویم. عنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می‌کنم | ساعت 24 khabarpu.com/k.php?u... Cached Translate this pageعنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می‌کنم - ساعت 24 | خبرپو. عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! - بهترین های روز ایران www.bestofday.ir/reader/text/201608081627374561 Cached Translate this page17 hours ago - عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! کاپیتان صبای قم گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم و برای گرفتن امتیاز به مصاف این ... پرسپوليس را 8 تايي مي‌کنم! - مجله خبری فور خبر 4khabar.ir/news/163121 Cached Translate this pageکاپ/ کاپيتان صباي قم گفت: بازي فوق العاده سختي مقابل پرسپوليس داريم و براي گرفتن امتياز به مصاف اين تيم مي رويم.غلامرضا عنايتي درباره تساوي تيمش ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! | سایت تفریحی y20 y20.ir/?tag=عنایتی-پرسپولیس-را-8-تایی-می-کنم Cached Translate this pageسایت تفریحی y20در مورد اشپزی مطلب می زاریم وب‌سایت مواد لازم: آش اصولا موجود خوشمزه ایه حالا هر نوعیش به یه شکل. البته از بین همه آش ها آش جو اگر خوب و اصولی پخته ... عنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را ۸ تایی می‌کنم - خبر پارسی khabarparsi.com/khabar/?id=59853 Cached Translate this page2 days ago - عنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می‌کنم. 3678 کلیک ... آی اسپورت - روز 5 شنبه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باید به مصاف صبای قم برود. عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! - خبر زنده khabarzende.ir/.../عنایتی-پرسپولیس-را-8-تایی-می-... Cached Translate this page2 days ago - کاپیتان صبای قم گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم و برای گرفتن امتیاز به مصاف این تیم می رویم. عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! | برنا | دانلود و بررسی تخصصی ... bornaict.ir/tag/عنایتی-پرسپولیس-را-8-تایی-می-کنم/ Cached Translate this pageبرای مثال قرار است امسال اخبار المپیک ریو 2016 با کمک روبات‌ها پوشش داده شود و می توان با اپلیکیشن NBC Olympics المپیک ریو را دنبال کرد. ورزشکاران نیز ... روزنامه ایران_چهره ها www.iran-newspaper.com/Newspaper/.../144877 Cached Translate this page Iran Loading... 1 day ago - عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می‌کنم غلامرضا عنایتی کاپیتان کهنه کار صبای قم درباره تساوی تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: تا قبل از ... ورزش لینک | varzesh.link | صفحه اختصاصی باشگاه و تیم صبای قم varzesh.link/club/10 Cached Translate this pageعنایت: گل استقلال درست بود؛ بازی پرسپولیس مشکلی نداشت. وبسایت رسمی برنامه نود - ... عنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می‌کنم. ساعت24- روز 5 شنبه ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! | | کیهان | keyhaan.ir/?...عنایتی-پرسپولیس-را-8-تایی-می-کنم Cached Translate this pageGMT+2 11:19. Home عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! ... تصویر نوشته های رحمتی را که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، می... Read more. Share 0 ... برای استقلال بازی نمی کنیم/ پرسپولیس را ۸ تایی می کنم! www.titreno.com/.../برای-استقلال-بازی-نمی-کنیم-پ... Cached Translate this page1 day ago - عنایتی: برای استقلال بازی نمی کنیم/ پرسپولیس را 8 تایی می کنم! کاپیتان صبای قم گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم و ... گنجایش بنیان دیزل12 هزار نفر نیست - کانون هواداران پرسپولیس ... perspolis-club.com/...پرسپولیس/.../7781-گنجایش-ب... Cached Translate this page2 days ago - عنایتی خیلی گنده تر از دهنش حرف زده خخخخخ خواب دیده البته خوابم نمیشه ... http://cup.ir/sport/iranianfootball/487/پرسپولیس-را-8-تایی-می-کنم-ما- ... پرسپولیس را ۸ تایی می کنم - بازتاب 24 baztab24.com/search/?q=پرسپولیس...تایی+می+کنم Cached Translate this pageکاپ: غلامرضا عنایتی درباره تساوی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ... پرسپولیس را ۸ تایی می‌کنم! ... 28-6-2016 ورزشی تابناک ورزشی 8. گزارش تمرین پرسپولیس؛ برانکو توپ جمع کن شد! | طرفداری www.tarafdari.com/.../گزارش-تمرین-پرسپولیس؛-ب... Cached Translate this page2 days ago - به گزارش خبرنگار وب سایت طرفداری، تمرین پرسپولیس از ساعت 13 در ورزشگاه ... دور می شد برانکو در نقش توپ جمع کن ظاهر می شد و توپ را برای آن ها می آورد! .... ترین کاربر طرفداریعنایتی کری خواند؛ پرسپولیس را 8 تایی می‌کنماز ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! بایگانی - تفریحی خبری rsslinker.com/.../عنایتی-پرسپولیس-را-8-تایی-می-ک... Cached Translate this pageچهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۲۸۵) تفریحی خبری: چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۲۸۵) را در زیر مشاهد فرمایید. برترین ها – امیررضا شاهین نیا: در این سری مطالب ما تصمیم ... فتح الله زاده: برای 8 تایی ها شاهد دارم اما از ترس پرسپولیسی ها معرفی اش ... 90tv.ir/.../فتح-الله-زاده-برای-8-تایی-ها-شاهد-دارم-اما-از-... Cached Similar Translate this pageOct 27, 2015 - تکذیب نمی کنم که به پرهام گفتم این ماجرای ۸ تایی هیچی نداشت، حداقل چند هفته ای .... البته در جوانی برای تیم پرسپولیس خوی بازی می کردم ولی وقتی به سن ... عنایت: گل استقلال درست بود؛ بازی پرسپولیس مشکلی نداشت · رحمتی ... کبد چرب گرید 1 تا 2 - آی خبر - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز aykhabar.rozblog.com/tag/کبد-چرب-گرید-1-تا-2 Cached Translate this page... به باشگاه ورزشی را ندارید، پیاده روی در مسیر کار یا پارک را می توانید جایگزین کنید.,کبد چرب گرید 1 تا 2,آی خبر. ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! پرسپولیس اولین حریفش را 6 تایی کرد - پایگاه اینترنتی نشر اخبار www.khabarjoo.tk/search/?q=پرسپولیس...تایی... Cached Translate this pageبه گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار دوستانه خود در دوران ... 28-6-2016 ورزش تابناک-ورزشی 8 ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! روزنامه ايران95/5/18: چهره ها naftepars.ir/npview.asp?ID=3407809 - Translate this page 22 hours ago - درست است که آنها برد خوبي داشتند ولي در اهواز شرايط فرق مي کند.» عنايتي: پرسپوليس را 8 تايي مي کنم غلامرضا عنايتي کاپيتان کهنه کار ... همه رکوردهای تاریخ لیگ فوتبال ایران - سایت خبری تحلیلی تابناك ... www.tabnak.ir/.../همه-رکوردهای-تاریخ-لیگ-فوتبال-ای... Cached Translate this pageJul 17, 2012 - پ. اختصاصی «تابناک»، پرسپولیس و سپاهان، پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لیگ ... ۶ـ رضا عنایتی در فصل ۸۰ لیگ بر‌تر در بازی ابومسلم و استقلال رشت هفت ..... من فکر میکنم بازی با سپاهان اینا اون کسایی که توی خونه نشسته ..... در ضمن زمانی که از پرسپولیس به این عنوان یاد شد چرا از استقلال که با 8 قهرمانی در ... گلر ناشناخته خارجی در راه پرسپولیس - مجله تفریحی فان گاه fungah.ir/news/295885 Cached Translate this page2 days ago - ورزش سه: دروازه بان ملی پوش ازبکستانی پرسپولیس با توجه به تداوم نیمکت نشینی هایش در پرسپولیس ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! همه چیز از دربی استقلال و پرسپولیس - ::.. هواداران متعصب استقلال ::.. omranss.blogfa.com/cat-11.aspx Cached Similar Translate this pageوالا من همین 4 تا برد پشت سر هم رو به 100 تا 6 تایی اونم اینجوری , نمیدم . .... بازی برگشت: استقلال 3 پرسپولیس 2 گل ها: عنایتی , محمود فکری , پیروز قربانی .... هافبک شماره 8 استقلال درباره عذرخواهی‌اش گفت: می‌خواستم تیم زودتر به شرایط عادی‌اش بازگردد. .... از پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که پا به پای ما دوید و عقب‌نشینی نکرد. همايون بهزادی: بازی هشت تايی ها يک دروغ بزرگ است/ مگر می شود 80 ... www.arteshesorkh.com/.../همايون-بهزادی-بازی-هشت-تا... Cached Similar Translate this pageSep 13, 2015 - گفته مي شود پرسپوليس در يك بازي هشت تايي شده است. خواهش مي كنم مرا وارد اين بازي نكنيد. يكي مي گويد هشت ... آن ها چه مي گويند؟ مي گويند 8 گل به پرسپوليس زديم. ... خدایا ، توهم زدگان را شفا عاجل عنایت بفرما. امين 110 : دوشنبه ... بزیک: پرسپولیس هوشمندانه بدنسازی کرد - دوستی 2sti.ir/news/174166 Cached Translate this page2 days ago - خبرگزاری تسنیم: ادموند بزیک در مورد عملکرد خوب پرسپولیس در سه ... 8 دقیقه پیش ورزش برترین ها 0 ... عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم! سند برد 8 گله استقلال مقابل پرسپولیس پیدا شد! | دانلود سریال 95 downloadclip2016.ir/.../سند-برد-8-گله-استقلال-مقا... Cached Translate this pageFeb 25, 2016 - جباری می گوید 8 تایی شدن پرسپولیس واقعیت داشته/ … .... این باره گفت: برد استقلال در مقابل پرسپولیس را با سند و مدرک ثابت می کنم ضمن … ..... غلامرضا عنایتی برای تیم‌ملی فوتبال کشورمان هم در مجموع 30 بازی 8 گل به ثمر ... پرسپولیس فاتح دربی 80/ پایان تلخ قلعه نویی و استقلال +عکس و جدول www.mashreghnews.ir/.../پرسپولیس-فاتح-دربی-80... Cached Similar Translate this pageدو تیم پرسپولیس و استقلال در آخرین دیدار خود در لیگ چهاردهم به مصاف هم رفتند که ... واکنشی فوق العاده از روی خط توپ را برگشت داد تا عنایتی در گلزنی ناکام بماند. .... که باخت حالا چیکار کنم گریه کنم یا بخندم خخخخخخخخخخخخخخ اونا پول میشمارن ... به خدا اگر مظلومی مربی استقلال بود تیم پرسپولیس با این بازیکنان 8تایی می شد. بزیک: سال 76 می‌توانستیم استقلال را 6 تایی کنیم/ بازی‌های ... www.khabaronline.ir/detail/240494/.../premiere-leagu... Cached Similar Translate this pageSep 4, 2012 - در این چند بازی که از پرسپولیس دیدم، فکر می‌کنم در 7 هفته کلاً 20 موقعیت نداشته. ... آقای گل می‌شد برای این بود که در هر بازی 7، 8 موقعیت برایش می‌ساختیم. ..... *یعنی بهتر بود پرسپولیس، عنایتی را به جای انصاری‌فرد می‌خرید؟ نوروزی: درخشان را از کاری که کرد پشیمان می‌کنم- می‌توانستم در 8 بازی به ... www.3neshaneh.com/news/single/190266 - Translate this page ورزش > لیگ برتر - رضا نوروزی می گوید:«از هفته آینده دویدن را شروع می‌کنم و 20روز ... نوروزی: درخشان را از کاری که کرد پشیمان می‌کنم- می‌توانستم در 8 بازی به پرسپولیس کمک کنم .... علی جباری:استقلالی ها سند 8 تایی ها را از آرشیو کیهان ورزشی پیدا کردند! ... دور ریخت ، پپ ایرانی را به صدر جدول نزدیک می کنند-وای از رضا عنایتی! درخشان: فولادی‌ها ادعای‌شان را ثابت نکنند، اعاده حیثیت می کنم www.nasserhejazi1.ir/.../درخشان--فولادی-ها-ادعای-شان-را... - Translate this page Nov 26, 2014 - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کسانی که گفتند من با بازیکن ... ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۲ مهر | اختصاصی/فتح اله زاده: 8 تایی ها را ثابت می ... عنایتی: قبل از اینکه ناسزا بشنوم از فوتبال خداحافظی می‌کنم/ صادقی ... esteghlaljavan.ir › عناوین خبر › سایر رسانه ها - Translate this page عنایتی: قبل از اینکه ناسزا بشنوم از فوتبال خداحافظی می‌کنم/ صادقی مطمئنا به روزهای خوبش برمی‌گردد. رضا عنایتی در مورد وضعیت استقلال در آستانه بازی فردا با سایپا گفت: بعد از شکست دادن سپاهان ... 5, تراکتورسازی, 23, 8, 4, 35 ... برگزاری شهرآورد پیشکسوتان پرسپولیس-استقلال به یاد شهید رضایی مجد · خرسندنیا: مظلومی ... چهارتا نیوز وبلاگ 24 weblog24.link/blog/asas2012 نگاهی به بازی های پرسپولیس بیشتر این موضوع را ثابت می کند. ..... تیم حریف خیلی با انگیزه است و ما باید با تیمی بازی کنیم که خوب می‌جنگد. ..... فتح الله زاده : تنها سند هشت تایی شدن پرسپولیسی ها آرشیو کیهان است ...... از آغاز تمرین امروز استقلال اظهار داشت:بیشتر از 7-8 بازیکن در تمرین حضور دارند و سایر بازیکنان هم برخی ... 8 تایی شدن پرسپولیس توسط تاج - خبر ایرونی iruni.ir/search/?...8%20تایی%20شدن%20پرسپولیس... Cached Translate this pageNov 17, 2015 - امید عالیشاه بازیکن پرسپوليس می گوید در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی ... از یونان توضیح می دهد: «هنوز هم این پیشنهاد وجود دارد ولی من فکرش را نمی کنم. .... ورزش > لیگ برتر - مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری کشور برای طعنه زدن ... فعلا به پیشنهاد پرسپولیس فکر نمی کنم - افکارنیوز https://www.afkarnews.ir/.../419028-فعلا-به-پیشنهاد-... - Translate this page May 30, 2015 - ترجیح می دهم فعلا تمرکزم روی فینال جام حذفی باشد و بعد از آن وقت داشته ... امسال دیگه عزمشونو جزم کردن پرسپولیس رو بفرستن دسته یک ماشالا به این خریدها امیدوارم عنایتی و دهنوی ... سند 8تایی شدن پرسپولیس پیدا شد+تصاویر. عنایتی امیدوارم استقلال قهرمان شود - NazBid.ir nazbid.ir/post/?q=عنایتی+امیدوارم+استقلال+قهرمان... Cached Translate this pageبعد از بازی های هفته آخر لیگ برتر و قهرمان نشدن پرسپولیسی ها ، استقلالی ها حسابی دوق زده بودند. ... استقلال می‌تواند از خستگی ذوب‌آهن استفاده کند/ احساس می‌کنم بازیکنان استقلال کم‌انگیزه هستند ... استقلالی‌ها خوش‌شانس بودند که 8 تایی نشدند. عطار از چه می‌گوید؟ - صبح بخیر sobbekheir.com/news/عطار-از-چه-می‌گوید؟ Cached Translate this pageاز نظر عرفا عنایت توفیقی است که نصیب هر کسی نخواهد شد؛ آنچنان که در داستان شیخ صنعان، دختر ترسا .... فرمودند که من، بعد از اتمام خطبه شما را به بیعت با خود و سپس بیعت با علی بن ابی طالب دعوت می‌کنم. ... سند 8 تایی شدن پرسپولیس پیدا شد! فیلم 8تایی شدن پرسپولیس - دانلود آهنگ جدید ctfun.ir/search/?...فیلم%208تایی%20شدن%20پرسپ... Cached Translate this pageفیلم 8تایی شدن پرسپولیس. بزرگترین سیاره در منظومه ... عنایتی: اگر امسال در لیگ برتر بازی نکنم از فوتبال خداحافظی می‌کنم. 1 هفته قبل اخبار ورزشی خبر ... کنعانی: بدجور پرسپولیسی ها را سوزاندم | خبر خوان ایران جهان achem.ir/.../کنعانی-بدجور-پرسپولیسی-ها-را-سوزاند... Cached Translate this page10 hours ago - برچسب: کنعانی: بدجور پرسپولیسی ها را سوزاندم ... طنز, علم, عمومی, عنایتی: پرسپولیس را 8 تایی می کنم!, غذاهای ملل, غذای ایرانی, فرصت های شغلی ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1429
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 758
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 6,835
  • بازدید سال : 59,266
  • بازدید کلی : 1,498,774
  • کدهای اختصاصی