loading...

vps-poster

از علاقمندان به محیط زیست درخواست می‌کنیم که در کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» شرکت کنند. برای شرکت کافیست که فرم مربوطه را پر کنید و سپس  Sign  را بزنید تا شما هم به جمع حامیان این کمپین بپیوندید. ن

کمپین من دریاچه ارومیه هستم.

علی احمدی بازدید : 951 چهارشنبه 05 آبان 1395 : 21:52 نظرات (0)

از علاقمندان به محیط زیست درخواست می‌کنیم که در کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» شرکت کنند. برای شرکت کافیست که فرم مربوطه را پر کنید و سپس  Sign  را بزنید تا شما هم به جمع حامیان این کمپین بپیوندید. نتایج این کمپین به «بانک جهانی» ، «سازمان ملل» و «سازمان حفاظت محیط زیست» ارسال خواهد شد.

 شرکت و حمایت از این کمپین هیچ هزینه‌ای ندارد.

ادامه مطلب

لطفا جهت دیدن کامل مطلب روی لینک بالا کلیک کنید!


لینک منبع و پست :کمپین من دریاچه ارومیه هستم.
http://donyait.blog.ir/post/1231/%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DA%86%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85

سایت کمپین من دریاچه ارومیه هستم | ساتین saten.ir › آخرین اخبار Cached Translate this pageSep 28, 2016 - (هشتگ من دریاچه ارومیه هستم!) همسر رضا کیانیان مهمانان خندوانه کمپین من دریاچه ارومیه هستم اینستاگرام رضا کیانیان اینستاگرام خندوانه i. i am urmia ... هشتگ "من دریاچه ارومیه هستم" ایجاد شد +اینستاپست‌ها www.yjc.ir/.../هشتگ-من-دریاچه-ارومیه-هستم-ایجاد-شد-ا... Cached Translate this pageSep 2, 2016 - به تازگی کمپینی با عنوان "من دریاچه ارومیه هستم" راه‌اندازی شده است. در این کمپین کاربران فضای مجازی با جمع کردن 1 میلیون امضا سازمان ملل را موظف ... "کمپین من دریاچه ارومیه هستم" و چند علامت سوال - شبکه اطلاع رسانی راه دانا www.dana.ir/.../-کمپین-من-دریاچه-ارومیه-هستم--و-چند... Cached Translate this pageSep 27, 2016 - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-"کمپین من دریاچه ارومیه هستم" و چند علامت سوال : چندی پیش اصلاح طلبان ارومیه همزمان با سفر رضا کیانیان به این شهر از ... اختصاص سامانه پیامکی 30007040 برای حمایت از کمپین « من ... - ارومیه www.tabnakazargharbi.ir/.../اختصاص-سامانه-پیامکی-... Cached Translate this pageبا درخواست رضا کیانیان و موافقت سازمان ملل ، مردم ایران می توانند با ارسال پیامک به سامانه 30007040 حمایت خود را از کمپین« من دریاچه ارومیه هستم» اعلام کنند. یک میلیون امضا برای دریاچه ارومیه - گپ گرافیک gapgraphic.com › وبلاگ Cached Translate this pageکمپین ” من دریاچه ارومیه هستم ” باهدف جمع‌آوری یک میلیون امضا (الکترونیکی) تلاش دارد تا حساسیت این بحران را به گوش جهانیان برساند و با ثبت این تعداد امضا ... پشت پرده کمپین "من دریاچه ارومیه هستم" چیست؟ - آناج www.anaj.ir/.../پشت-پرده-کمپین--من-دریاچه-ارومیه-ه... Cached Translate this pageSep 22, 2016 - به گزارش آناج از ارومیه، مدتی است که کمپینی تحت عنوان "من دریاچه ارومیه هستم" بر سر زبان‌ها افتاده و تبلیغات رسانه‌ای به حدی است که برخی چهره‌های ... به کمپین من دریاچه اورمیه هستم بپیوندید | طرفداری www.tarafdari.com/.../به-کمپین-من-دریاچه-اورمیه-هس... Cached Translate this pageSep 6, 2016 - آزادی گفت: ایده کمپین من دریاچه ارومیه هستم که در گروه ها به اسم کمپین " یک میلیون امضا برای نجات دریاچه ارومیه " نیز شناخته می شود، اولین بار از ... برچسب ها - کمپین من دریاچه ارومیه هستم www.fardanews.com/.../کمپین%20من%20دریاچه%20ا... Cached Translate this pageبود بعد از این آغاز رضا کیانیان برای معرفی کمپین... من دریاچه ارومیه هستم به برنامه آمد و اظهار داشت... اگر یک میلیون نفر بگویند من دریاچه ارومیه هستم سازمان... بهبود ... کمپین "من دریاچه ارومیه هستم" با پیام رضا کیانیان در سازمان ملل ... - ایلنا www.ilna.ir/.../409572-... Cached Translate this page Iranian Labour News Agency Loading... Sep 10, 2016 - پیام رضا کیانیان درباره دریاچه ارومیه قبل از نمایش فیلم هامون تنها در سازمان ملل قرائت شد. I am Urmia Lake من دریاچه ارومیه هستم - Change.org https://www.change.org/.../to-the-people-w... Cached Translate this page Change.org Loading... I am Urmia Lake من دریاچه ارومیه هستم. soroosh azadi urmia, Iran ... بانیان کمپین من دریاچه ارومیه هستم اعتماد شما را به کمپین قدر می نهند. متشکریم ملت ایران. روش ثبت امضا برای کمپین من دریاچه ارومیه هستم I am Urmia Lake ... marizkhone.com/.../روش-ثبت-امضا-کمپین-دریاچه-ارو... Cached Translate this pageSep 28, 2016 - I am Urmia Lake, دریاچه ارومیه,کمپین من دریاچه ارومیه هستم,ثبت امضا برای کمپین من دریاچه ارومیه هستم,رضا کیانیان,ثبت امضا برای کمپین من ... [PDF]من دریاچه ارومیه هستم dsf.ir/uploads/oromieh.pdf Cached Translate this pageمن دریاچه ارومیه هستم. I am Urmia Lake ... کاهش سطح آب دریاچه ارومیه و خشک. شدن تدریجی آن عالوه ... کار شوند و کمپینی برای حمایت از آن ایجاد کنند. دریاچه ارومیه در سال. I am Urmia Lake من دریاچه ارومیه هستم - تبریز مدرن - تبریز شهر آرزوها www.tabrizmodern.ir/.../i-am-urmia-lake-من-دریاچه-ارو... Cached Translate this pageSep 7, 2016 - به تازگی کمپینی با عنوان “من دریاچه ارومیه هستم” راه‌اندازی شده است. در این کمپین کاربران فضای مجازی با جمع کردن ۱ میلیون امضا سازمان ملل را موظف ... «من دریاچه ارومیه هستم» - افکارنیوز www.afkarnews.ir/بخش.../552387-من-دریاچه-ارومیه-هس... Cached Translate this pageSep 21, 2016 - خبرهای مربوط به کمپینی تحت عنوان «من دریاچه ارومیه هستم»، را که این روزها از طریق یک سامانه پیامکی به جمع‌آوری امضا مشغول است که مورد بررسی ... اعلام حمایت مردم، هنرمندان و سیاسیون از کمپین من دریاچه ارومیه هستم | دمادم damadam.ir › اخبار › عصر تبریز › دسته‌بندی نشده Cached Translate this page13 hours ago - علاقمندان به محیط زیست و دریاچه ارومیه می توانند از طریق لینک فوق در کمتر از یک دقیقه حمایت خود را از احیای دریاچه ارومیه اعلام کنند. عصر تبریز: ... همسران سفرای ۱۲کشور به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» پیوستند ... www.mehrnews.com/.../همسران-س... Cached Translate this page Mehr News Agency Loading... 5 days ago - همسران سفرای کشورهایی که حدود نیمی از مردم جهان را تشکیل می‌دهند، با امضای خود به کمپین یک میلیونی «من دریاچه ارومیه هستم» پیوستند. من دریاچه ارومیه هستم! www.entekhab.ir/fa/.../من-دریاچه-ارومیه-هستم Cached Translate this page Entekhab Loading... من دریاچه‌تان هستم، همان دریاچه‌ای که بچه‌های آذربایجان و کردستان به خوبی مرا می‌شناسند. ... او در مورد ستاد ادامه می‌دهد: ستاد احیاء دریاچه ارومیه در تهران در حال جمع‌آوری طرح‌ها و ... حمایت آقای بازیگر از کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» +عکس - خبرداغ khabaredagh.ir/.../حمایت-آقای-بازیگر-از-کمپین-من-د... Cached Translate this pageAug 31, 2016 - پرویز پرستویی با انتشار متنی در اینستاگرامش، از مردم خواست به کمپین "من دریاچه ارومیه هستم" بپیوندند تا سازمان ملل نسبت به وضعیت بحرانی ... سایت ثبت نام در کمپین من دریاچه ارومیه هستم - خبر گزاری نمناک پارسی ... 90tvnamnak.parsiblog.com/.../سايت+ثبت+نام+در+کم... Cached Translate this pageنحوه ثبت نام در سایت حمایت از دریاچه ارومیه , سایت ثبت نام من دریاچه ارومیه هستم / رضا کیانیان ,. آدرس اینترنتی کمپین حمایت از دریاچه ارومیه ، آدرس سایت ثبت نام در ... کمپین من دریاچه اورمیه هستم جهانی شد - صبح چیچست sobhechichest.ir/?p=1697 Cached Translate this pageSep 13, 2016 - ... و ستاد احیا دریاچه ارومیه کمپین من دریاچه اورمیه هستم جهانی شد… به گزارش خبرنگار صبح چیچست درگفتگوئی کوتاه با دکترخزائی مدیرکل خانه ... همسران ۱۲ سفیر خارجی در کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» - رادیو فردا www.radiofarda.com/...lake-campaign/28... Cached Translate this page Radio Farda Loading... 4 days ago - همسران سفرای ۱۲ کشور در ایران پس از بازدید از دریاچه ارومیه به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» پیوستند. خبرگزاری مهر روز جمعه ۳۰ مهر، به نقل از ... آبانگان ۷۸ - کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» on Vimeo ▶ 30:35 https://vimeo.com › افق ایران › Videos Vimeo Loading... Oct 9, 2016 نگاهی به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» و ارتباط بحران‌ آب با بحران‌های اجتماعی. من دریاچه ارومیه هستم - رسانه نوا nava.ir › نواگرام › یغما گلرویی Cached Translate this pageAug 31, 2016 - یغما گلرویی به کمپین من دریاچه ارومیه هستم پیوست. او در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با جمع آوری یک میلیون امضا سازمان ملل موظف خواهد ... شماره پیامک من دریاچه ارومیه هستم - دهکده آفتاب www.dehkadeaftab.ir/شماره-پیامک-من-دریاچه-ارومیه-هس... Cached Translate this pageSep 28, 2016 - Sep 2, 2016 - به تازگی کمپینی با عنوان "من دریاچه ارومیه هستم" راه‌اندازی شده است. ... همه با هم كمپين من درياچه اروميه هستم رو جدي بگيريم اگر يك ... اختصاص سامانه پیامکی 30007040 برای حمایت از کمپین « من دریاچه ... ostanha.tabnak.ir/.../اختصاص-سامانه-پیامکی-3000704... Cached Translate this pageSep 13, 2016 - با درخواست رضا کیانیان و موافقت سازمان ملل ، مردم ایران می توانند با ارسال پیامک به سامانه 30007040 حمایت خود را از کمپین« من دریاچه ارومیه هستم» ... کمپین من دریاچه ارومیه هستم :: گروه تبلیغاتی فیلمسازی اسطوره سازان ostoorehsazan.ir/.../سایت-کمپین-من-دریاچه-ارومیه-هس... Cached Translate this pageSep 28, 2016 - رضا کیانیان با انتشار پستی در اینستاگرامش و حضور در برنامه خندوانه از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام در خواست کرد تا با امضای خود ... کمپین من دریاچه ارومیه هستم و چند علامت سوال - آکا www.akairan.com/.../news201692717441964849.htm... Cached Translate this pageSep 27, 2016 - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-"کمپین من دریاچه ارومیه هستم" و چند علامت سوال : چندی پیش اصلاح طلبان ارومیه همزمان با سفر رضا کیانیان به این شهر از ... پیوستن 12 کشور به کمپین من دریاچه ارومیه هستم - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/.../پیوستن-12-کشور-به-کمپین-من... Cached Translate this page5 days ago - همسران سفرای کشورهایی که حدود نیمی از مردم جهان را تشکیل می‌دهند، با امضای خود به کمپین یک میلیونی «من دریاچه ارومیه هستم» پیوستند. کمپين من درياچه اروميه هستم! frwo.ir/default.aspx?NewsID=b1f9d003-3205... Cached Translate this pageکمپين من درياچه اروميه هستم! ... کمپين من درياچه اروميه هستم! 1395/07/07. Bookmark and Share, شماره خبر :986, تعداد بازدید :5. درج نظرات اخبار. نویسنده * لطفاً بخش ... محسن شادی قهرمان قایقرانی آسیا به کمپین من دریاچه ارومیه هستم» پبوست www.ipna.ir/.../محسن%20شادی%20قهرمان%20قایقران... Cached Translate this pageOct 7, 2016 - ایپنا آذربایجان غربی: محسن شادی به دعوت اعضای کمپین من در یاچه ارومیه هستم به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» پیوست. این کمپین برای احیای ... مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم ... traxturlink.ir/مدیرعامل-باشگاه-تراکتورسازی-به-کمپ... Cached Translate this pageOct 3, 2016 - به گزارش کاپ، مصطفی آجرلو به دعوت رضا کیانیان بازیگر معروف سینما و تلویزیون به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» پیوست. این کمپین برای ... راه اندازی کمپین من دریاچه ی ارومیه هستم توسط گلرویی | موسیقی موج mowjmusic.ir/UI/Home/ShowNews.aspx?ID=6354 Cached Translate this pageیغما گلرویی شاعر و ترانه سرای مشهور کشورمان نوشت : دوستان گرامی با جمع آوری یک میلیون امضا سازمان ملل موظف خواهد شد تمام توان خود را برای احیای دریاچه ی ارومیه به ... راه اندازی کمپین من دریاچه ی ارومیه هستم توسط یغما گلرویی - موسیقی موج betanews.ir › فرهنگی و هنری › موسیقی موج Cached Translate this pageAug 31, 2016 - با جمع آوری یک میلیون امضا سازمان ملل موظف خواهد شد تمام توان خود را برای احیای دریاچه ی ارومیه به کار گیرد. همه به این نشانی اینترنتی رفته و امضای ... من دریاچه ارومیه هستم | لیو آن liveon.ir › اجتماعی Cached Translate this pageSep 4, 2016 - به تازگی با فعالیت چند تن از بازیگران و ورزشکاران ایرانی و افراد سرآمد دیگر کمپینی در فضای مجازی راه اندازی شده است که " من دریاچه ارومیه هستم " ... کمپین "من دریاچه ارومیه هستم" با پیام رضا کیانیان در سازمان ملل - قطره www.ghatreh.com/.../کمپین-دریاچه-ارومیه-هستم-پیام... Cached Translate this pageSep 10, 2016 - پیام رضا کیانیان درباره دریاچه ارومیه قبل از نمایش فیلم هامون تنها در سازمان ملل قرائت شد. -کلید واژه ها: دریاچÙ. من دریاچه ارومیه هستم - صفحه اصلی - شهرداری ارومیه health.urmia.ir/اخبار-و.../من-دریاچه-ارومیه-هستم Cached Translate this pageSep 3, 2016 - پس از بازدید استاد رضا کیانیان هنرمند فعال در امور محیط زیستی کشورمان از دریاچه ارومیه و درخواست از ایشان برای حمایت از کمپین من دریاچه ارومیه ... کمپین زیبای بازیگران من دریاچه ارومیه هستم + عکس - آرتنا www.artna.org/fa/.../-من-دریاچه-ارومیه-هستم-+-عکس Cached Translate this pageخبر گزاری هنر - آرتنا, من دریاچه ارومیه هستم + عکس,عاطفه رضوی و رضا کیانیان با انتشار این عکس ها از دریاچه ارومیه به کمپین من دریاچه ارومیه هستم پیوستند. کمپین من دریاچه ارومیه هستم | Ms.Arezou Alimohamadlou | LinkedIn https://www.linkedin.com/.../کمپین-من-دریا... Cached Translate this page LinkedIn Loading... Sep 12, 2016 - الان بیش از ده روز از کمپین "من دریاچه اورمیه هستم" گذشته است. برای این کمپین قرار هست که یک میلیون امضا جمع آوری شود اما تا کنون فقط پنجاه هزار ... پیوستن مهرعلیزاده به کمپین من دریاچه ارومیه هستم mehralizadeh.ir/...کمپین-من-دریاچه-ارومیه-هستم/.../16... Cached Translate this pageSep 10, 2016 - در پی دعوت جناب آقای اسماعیل علی میرزایی، به کمپین #من_دریاچه_ارومیه_هستم میپیوندم. کمپین زیبای بازیگران که می گویند من دریاچه ارومیه هستم + عکس | رکنا www.rokna.ir/.../193541-کمپین-زیبای-بازیگران-که... Cached Translate this pageSep 4, 2016 - رکنا: عاطفه رضوی و رضا کیانیان با انتشار این عکس ها از دریاچه ارومیه به کمپین من دریاچه ارومیه هستم پیوستند. پرویز پرستویی: سلام هموطنان عزیز از كمپين من درياچه اروميه هستم حمايت ... rayafun.ir/پرویز-پرستویی-سلام-هموطنان-عزیز-از-كم... Cached Translate this pageAug 31, 2016 - سلام هموطنان عزیز از كمپين من درياچه اروميه هستم حمايت كنيد! اگر يك ميليون امضا جمع شود سازمان ملل موظف خواهد شد تمام توان خود را براى احياى درياچه ... آناهیتا (آنا)نعمتی - «کمپین من دریاچه ی ارومیه هستم» دوستان گرامی با جمع ... pelan.tv/show/669391/annanemati/آناهیتا-(آنا)نعمتی Cached Translate this page«کمپین من دریاچه ی ارومیه هستم» دوستان گرامی با جمع آوری یک میلیون امضا سازمان ملل موظف خواهد شد تمام توان خود را برای احیای دریاچه ی ارومیه به کار گیرد. همه به این ... سامانه پیامکی ((من دریاچه ارومیه هستم)) راه اندازی شد | فرهنگ سرای جوان ارومیه khane-javan.ir/سامانه-پیامکی-من-دریاچه-ارومیه-هستم-ر/ Cached Translate this pageSep 25, 2016 - براى پيوستن به كمپين#من_دریاچه_ارومیه_هستم عدد ۱ رو به شماره ۳۰۰۰۷۰۴۰ پیامک کنید.شما جزو یک میلیون نفر اولی خواهید بود که دلش برای ... سایت شرکت در کمپین من دریاچه ارومیه هستم - مشاهده مطلب khabarha.info/search/?...کمپین+من+دریاچه+ارومیه+هس... Cached Translate this pageپرویز پرستویی با انتشار متنی در اینستاگرامش، از مردم خواست به کمپين "من دریاچه اروميه هستم" بپیوندند تا سازمان ملل نسبت به وضعیت بحرانی این دریاچه ... واحد مرکزی خبر - پیوستن 12 کشور به کمپین من دریاچه ارومیه هستم ... sahebkhabar.ir/.../پیوستن-12-کشور-به-کمپین-من-د... Cached Translate this page5 days ago - همسران سفرای کشورهایی که حدود نیمی از مردم جهان را تشکیل می‌دهند، با امضای خود به کمپین یک میلیونی «من دریاچه ارومیه هستم» پیوستند. کمپین من دریاچه ارومیه هستم. :: وبلاگ دنیا آی تی - فناوری اطلاعات donyait.blog.ir/post/.../کمپین-من-دریاچه-ارومیه-هستم Cached Translate this pageOct 2, 2016 - از علاقمندان به محیط زیست درخواست می‌کنیم که در کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» شرکت کنند. برای شرکت کافیست که فرم مربوطه را پر کنید و ... اختصاص سامانه پیامکی 30007040 برای حمایت از کمپین « من دریاچه ... www.tabnakkohkiluye.ir/.../اختصاص-سامانه-پیامکی-3... Cached Translate this pageSep 13, 2016 - با درخواست رضا کیانیان و موافقت سازمان ملل ، مردم ایران می توانند با ارسال پیامک به سامانه 30007040 حمایت خود را از کمپین« من دریاچه ارومیه هستم» ... پیوستن تراختوری ها به کمپین "من دریاچه ارومیه هستم " nironews.ir/.../پیوستن-تراختوری-ها-به-کمپین-من-در... Cached Translate this pageSep 11, 2016 - پیوستن تراختوری ها به کمپین "من دریاچه ارومیه هستم ". تاکنون افرادی همچون شهین دخت مولاوردی معاون امور زنان ریاست جمهوری، محمداسماعیل سعیدی و ... کلاکت | حضور کیانیان در خندوانه و توضیح کمپپین "من دریاچه ارومیه هستم" kelaket.com/.../حضور-کیانیان-در-خندوانه-و-توضیح-... Cached Translate this pageSep 28, 2016 - رضا کیانیان با حضور در خندوانه مردم را به پیوستن به کمپین حمایت از دریاچه ارومیه تشویق کرد. ... تلاش همگاني براي #نجات #درياچه_اروميه: به منظور ثبت نام در کمپین «‌من ... net.tebyan.net/NeKuEe/posts.html/1701911 Cached Translate this pageتلاش همگاني براي #نجات #درياچه_اروميه: به منظور ثبت نام در کمپین «‌من دریاچه ارومیه هستم» سامانه پیامکی نیز اختصاص داده شد. با توجه به مشکلات بوجود آمده در ... پیوستن 12 کشور به کمپین من دریاچه ارومیه هستم - نمایش محتوای خبر ... urmia.irib.ir/.../پیوستن-12-کشور-به-کمپین-من-دریا... Cached Translate this page3 days ago - همسران سفرای کشورهایی که حدود نیمی از مردم جهان را تشکیل می‌دهند، با امضای خود به کمپین یک میلیونی «من دریاچه ارومیه هستم» پیوستند . بعد از معروف، سیامند رحمان هم عضو کمپین “من دریاچه ارومیه هستم” شد - خانه ircloud.com › اخبار‌ورزشی Cached Translate this pageطرفداری- خشک شدن تدریجی دریاچه ارومیه باعث نگرانی علاقه‌مندان به محیط زیست شده و آنها را بر آن داشته تا با اقدامات مختلف از خشک شدن آن جلوگیری کنند. “من دریاچه ... کمپین من دریاچه ارومیه هستم | آگهی رایگان فردا بازار - صفحه نخست www.fardabazar.ir/کمپین-من-دریاچه-ارومیه-هستم-id11... Cached Translate this pageSep 29, 2016 - کمپین I am Urmia Lake من دریاچه ارومیه هستم جلوگیری از نابودی دریاچه ارومیه رضا کیانیان کمپین رضاکیانیان احیای دریاچه ارومیه راه های شرکت در ... کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» با پیام رضا کیانیان در سازمان ملل ... wwwkhabar.ir/9188619 Cached Translate this pageپیام رضا کیانیان درباره دریاچه ارومیه قبل از نمایش فیلم «هامون تنها» در سازمان ملل ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری اطلاعات: کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» با ... ائل | کمپین "من دریاچه ارومیه هستم" با پیام رضا کیانیان در سازمان ملل elpress.ir/news/46796 Cached Translate this pageSep 10, 2016 - پیام رضا کیانیان درباره دریاچه ارومیه قبل از نمایش فیلم هامون تنها در سازمان ملل قرائت شد. پایگاه خبری اتاق ایران | جان دریاچه ارومیه در چنگال توسعه ناپایدار otaghiranonline.ir/news/4253 Cached Translate this pageSep 27, 2016 - بر اساس گزارش گاردین چندی پیش کمپین من دریاچه ارومیه هستم در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد تا برای احیای این دریاچه گفت‌وگوهای بیشتری ... کمپین من دریاچه ارومیه هستم با پیام رضا کیانیان در سازمان ملل - بازتاب 24 baztab24.com/.../کمپین+من+دریاچه+ارومیه+هستم+با+... Cached Translate this pageSep 10, 2016 - پیام رضا کیانیان درباره دریاچه ارومیه قبل از نمایش فیلم هامون تنها در سازمان ملل قرائت شد. به گزارش ایلنا، محمد احسانی (فیلمساز کشورمان) که برای ... اعلام حمایت مردم، هنرمندان و سیاسیون از کمپین من دریاچه ارومیه هستم ... www.asrtabriz.ir/19008.html Cached Translate this pageSep 2, 2016 - عصر تبریز: پس از درخواست فرهنگسرای جوان و ستاد احیا دریاچه ارومیه از رضا کیانیان چهره معروف سینمای ایران و فعال محیط زیست، مبنی بر حمایت ... آبانگان ۷۸ – کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» | افق ایران ofoghiran.tv/?p=12154 Cached Translate this pageOct 10, 2016 - ... دریاچه ارومیه هستم». آبانگان ۷۸ – کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» نگاهی به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» و ارتباط بحران‌ آب با بحران‌های اجتماعی ... پیوستن همسران 12 سفیر خارجی به «من دریاچه ارومیه هستم» - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8403 Cached Translate this page4 days ago - همسران سفرای کشورهایی که حدود نیمی از مردم جهان را تشکیل می دهند، با امضای خود به کمپین یک میلیونی «من دریاچه ارومیه هستم» پیوستند.
برچسب ها کمپین , دریاچه , ارومیه , هستم. ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1429
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 87,213
  • بازدید کلی : 1,526,721
  • کدهای اختصاصی