loading...

vps-poster

vps-poster

دیجی سنگ تحولی در صنعت سنگ ساختمانی

علی احمدی بازدید : 725 یکشنبه 16 مهر 1396 : 22:11 نظرات (0)

دیجی سنگ تحولی در صنعت سنگ ساختمانی:

 

دیجی سنگ تحولی در صنعت سنگ ساختمانی:

 

تا کنون بارها برای شما اتفاق افتاده که در کوچه يا خيابان حین قدم زدن، مجذوب سنگ‌هايي مي‌شوي كه شکوه و عظمت خاصی به نماي بيروني يك بنا بخشيده و همانند لباسي فاخر بر تن يك ساختمان خودنمايي مي‌کند‌. اين زيبايي چشم نواز باعث مي‌شود كه آن ساختمان با همان نما شناخته و به شهرت برسد، انگار كه توسط طراح ساختمان هويت يا نام مستعاري از طريق انتخاب سنگ نما برای آن ساختمان برگزیده شده است. معماران انبوه ساز و یا افرادی که در حال ساخت یک بنا برای خودشان هستند همیشه مایلند که برای انتخاب بهترین سنگ به چندین نمایشگاه و یا سنگبری سربزنند تا بهترین سنگ مناسب را با قیمتی ارزان تر خریداری نمایند چون سنگ مناسب علاوه بر نمایش بهترحاصل چند سال زحمت ساخت یک بنا، بخش زیادی از هزینه ساخت یک بنا را نیز به خود اختصاص می دهد لذا به دلیل اهمیت این موضوع حتی خستگی سفر را نیز به جان می خرند و به دیگر شهرها و یا استانها برای انتخاب سنگ مراجعه می کنند. هرچند بازارسنگ تهران ، بازارسنگ اصفهان و بازارسنگ محلات جزع مهمترین و بزرگترین بازارهای سنگ کشور و حتی منطقه می باشند و در آنها میتوان انواع سنگ های مختلف با طرح ها و رنگ های متفاوت را مشاهده نمود ولی مراجعه و بررسی فیزیکی کار سختی است و نمیتوانیم بعد از خرید بدین نحو، ادعای انجام بهترین خرید را داشت.

سال ها گذشت و امروزه آرزوی بررسی سنگ با چند کلیک امکان پذیر شده است. کافی است برای خرید به سایت اینترنتی دیجی سنگ سربزنید تا متنوع ترین سنگ ها را بدون هزینه اضافی به صورت مستقیم از سنگبری خریداری نمایید. در سایت دیجی سنگ تمامی واسطه ها حذف شده اند و تولید کننده و مصرف کننده هر دو با بیشترین رضایت معامله سنگ خود را انجام می دهند.

 

اگر بخواهیم کوتاه از سایت دیجی سنگ بگوییم ..

سایت اینترنتی دیجی سنگ از سال 1395 با هدف معرفی دست اندرکاران صنعت سنگ ساختمان و محصولات و خدمات قابل ارائه توسط آنها با رویکرد ارتقاع علمی در صنعت سنگ شروع به کار کرده و امروزه متنوع ترین سبد خرید سنگ را به مشتریان اینترنتی ارایه می کند و با استقبال بی نظیری مواجه شده است که حتی دست اندرکارن این سایت نیز خود انتظار آن را نداشتند.

در حال حاضر بیش از دو هزار تامین کننده سنگ اقدام به معرفی محصولات خود در این سایت برای فروش نموده اند که از این طریق توانسته اند به مشتریان خارجی نیز دسترسی پیدا کنند و میزان صادرات سنگ آنها افزایش چشمگیری یافته است.

سهولت کاربر اینترنتی در انتخاب سنگ دلخواهش در سایت دیجی سنگ یکی از سرفصل های مهم در سایت دیجی سنگ بوده و این سایت تمامی تلاش خود را نموده تا سلیقه و انتظارات خریداران را به خوبی تحلیل نموده و بسته به انتظارات آنها به ساده ترین نحو ممکن و تنها با چند کلیک آنها را به سنگ دلخواهشان برساند. در جستجوی سنگ از دسته بندی های معدن، رنگ، پوشش سطح، نحوه برش و نوع سنگ استفاده شده است.

از دیگر امکانات در نظر گرفته برای جستجوی تخصصی سنگ توسط خریداران میتوان به مرتب نمودن سنگ های پیشنهادی به وی بر حسب تاریخ ثبت، قیمت، استانی که در آن تامین کننده سنگ قرار گرفته و نحوه فروش که آیا فروشنده حاضر به فروش اقساطی نیز می باشد و یا خیر و .... نام برد که تمامی این موارد باعث راهنمایی دقیق تر و سهولت کاربران سایت می شود.

 

 دیجی سنگ

 

 

چه آینده ای برای سایت دیچی سنگ متصور هستید؟

اکثر افراد دست اندرکار صنعت سنگ ساختمان اعم از توليد کنندگان و صادرکنندگان، به دليل عدم آشنايي از امکانات گسترده تجارت الکترونیک، عليرغم برخورداری ايران از منابع غني و کم نظير در زمينه سنگهای ساختماني، نتوانسته اند که بازاریابی مناسبی را انجام دهند و در بازار تجارت بین المللی از برند سنگ ایران دفاع کنند، در نتیجه تا کنون سهم کشورمان از بازار تجارت جهانی سنگ تنها حدود یک درصد بوده و این در حالی است که سه درصد از معادن سنگ جهان در استان لرستان و دوازده درصد از سنگ تراورتن جهان در شهرستان محلات استخراج و در کل پانزده درصد از سنگ جهان در ایران در حال تولید و فرآوری می باشد.

در منطقه خاورمیانه، آسیای میانه و شمال آفریقا، کشور ایران در صادرات سنگ بیشترین قدمت را دارد، اما در سال‌های اخیر کشورهایی نظیر ترکیه، مصر و حتی تونس گوی سبقت را از کشور ما ربوده‌ و جایگاه برتری در تجارت جهانی سنگ بدست آورده‌اند.

گروه دیجی سنگ با استفاده از امکانات دنیای دیجیتال آمده است تا به مردم کمک کند تا از هر نقطه از کشورمان ارزانترین سنگ دلخواه خود را بدون واسطه خریداری نموده و اطلاع از رویدادها و دسترسی آسان به منابع مواد اولیه را، به یک تجربه لذت بخش اینترنتی برای صاحبان معادن، فروشندگان ادوات، نمایشگاه داران سنگ، سنگبری ها و کارگران ماهر تبدیل کند. پرسنل گروه دیجی سنگ اعتقاد راسخ دارند که با خلاقیت و به کار گیری  آخرین متد روز تجارت الکترونیک (E-commerce)  میتوانند کشورمان را به جایگاه واقعی خود در بازار جهانی سنگ برسانند.

 

 

تور پرتغال

علی احمدی بازدید : 727 شنبه 08 مهر 1396 : 23:46 نظرات (0)

اگر شما هم قصد سفر به کشور کوچک اما جذاب پرتقال دارید ، راهنمای سفر به این کشور حتما مطالعه کنید

پرتغال اگرچه یک کشور کوچک اروپایی است اما دارای تعداد زیادی جاذبه های زیبا است ، ولی با توجه به وسعت کم آن به راحتی می توانید اکثر جاهای خوب آنرا بازدید کنید . شهر لیسبون مرکز روستاهای سنتی است و همچنین در فصل تابستان مسفاران زیادی به خاطر  سواحل زیادش آنرا به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند ، اما از جاذبه های فرهنگی و معماری پرتغال هم نباید گذشت که بسیار جالب اند .

بسیاری از مردم تعطیلات خود را از جنوب لیسبون شروع می کنند. این شهر قلب مدرن و بروز و مرکز فرهنگی این کشور است. این شهر مرکز بسیاری از بهترین موزه ها و ساختمان های تاریخی پرتغال است همراه با محله های قدیمی عجیب و جالب.

 اما یکی از مقصدهای اصلی گشت و گذار  در لیسبون شهر سینترا است. واقع شده  در تپه ای در خارج از لیسبون،  کاخ Nacional  با برج مخروطی شکل آن  جاذبه اصلی این شهر است. از دیگر جاذبه های این مسیر  کاخ افسانه ای Pena و خرابه های کاستلو داس Mouros است، همچنین در طول ماههای تابستان کاستلو یکی از مناطق محبوب در نزدیکی لیسبون است که به خاطر  استراحتگاه های ساحلی آن مشهور است.

 شهر پورتو پرتغال نیز جاذبه های منحصر به فرد خود را دارد از جمله شهر قدیمی picturesquely  که در دامنه کوهی مشرف به رودخانه دورو  واقع شده است. منطقه Riberia با خانه های رنگارنگ آن، یکی از جاذبه های توریستی اصلی این شهر است. سراسر منطقه Praça  مغازه های کوچک و رستوران هایی در خانه های قدیمی ترمیم شده وجود دارد که می تواند جالب باشد .

تا حدودی مقصدهای دور از اسم و رسم و شناخته شده در پرتغال جزایر مادیرا و آزور اند . مادیرا دارای یک آب و هوا دلپذیر است و یک نقطه گرم برای اروپایی هایی که از شهرستان های شمال برای فرار از سرمای فصل زمستان در زمستانها به این منطقه سفر می کنند . شهر اصلی این منطقه فونچال است که یک بندر کشتی رانی بزرگ است. جزیره  آزور نیز دارای جاذبه های گردشگری،تپه های سبز و کوه های زیباست .

 


پرتغال

 

پرتغال

تور تانزانیا

علی احمدی بازدید : 871 شنبه 08 مهر 1396 : 23:45 نظرات (0)

تور تانزانیا، تور تانزانیا نوروز ۹۷، تور تانزانیا تابستان ۹۶

اگر شما هم قصد سفر به کشور تانزانیا را دارید لازم است یکسری دانستنی های عمومی در مورد این کشور را بدانید پس با ما همراه باشید

مشخصا قبل از انجام هرسفری خصوصا سفر خارجه باید در مورد شرایط آن کشور ، امکانات ، مکانهای تاریخی و تفریحی ، آب و هوا ، زبان و … اطلاعاتی را بدست آورد پس با ما همراه شوید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید

کشور جمهوری متحد تانزانیا  Jamhuri ya Muungano wa Tanzania) در شرق آفریقا واقع شده است و از شمال با کنیا و اوگاندا، از غرب با رواندا، بوروندی و جمهوری دمکراتیک کنگو و از جنوب با زامبیا، مالاوی و موزامبیک همجوار است و از  طرف شرق نیز به اقیانوس هند وصل می شود
دو شهر مهم این کشور دارالسلام و دودما است ، که در ابتدا دارالسلام پایتخت بود اما به دودما الان منتقل شده است اما دارالسلام هنوز پایتخت تجاری و مقر بسیاری از نهادهای حکومتی تانزانیا است و بندری مهم برای این کشور محسوب می شود. از شهرهای مهم دیگر می‌توان به آروشا، امبیا، موانزا، موروگور و زنگبار اشاره کرد.
نام تانزانیا واژه‌ای مرکب از تانگانیکا و زنگبار است. این دو کشور در سال ۱۹۶۴ با یکدیگر متحد شده و جمهوری تانزانیا را تشکیل دادند.
اسلام، مسیحیت و دین های بومی، سه دین اصلی این کشور اند که هر کدام تقریبا به طور مساوی جمعیت ساکن را تشکیل می دهند
تانزانیا زبان رسمی ندارد اما در آموزش عالی و متوسطه و دادگاه‌های عالی از انگلیسی استفاده می‌شود.
اقتصاد این کشور بر پایه کشاورزی و صادرات آن استوار است.
پرچم

   

نشان


پایتخت
دارالسلام
بزرگترین شهر
دارالسلام
زبان رسمی
زبان سواحلی / زبان انگلیسی
جمعیت
۴۹٫۶ میلیون نفر
واحد پول
شیلینگ تانزانیا (TZS)
منطقه زمانی
EAT (ساعت جهانی+۳)
شهر هاى مهم تانزانیا;

دارالسلام، زنگبار و دودوما

مناطق گردشگری مشهور تانزانیا عبارتند از :

کوه کلیمانجارو، دهانه آتشفشانی نگوروگورو، نه پارک ملی ، پنج محل بازی، دره تنگ اولدووالی، غارهای آمبونی، جزایر پمباومافیا دارالسلام، کاخ شاه سابق و زنگبار از جمله اماکن دیدنی تانزانیا است.

جاذبه های گردشگری شهر زنگبار عبارتند از :

  1. محله گردی در Stone Town
  2. بازار بردگان (Slaves Market)
  3. خرابه های کاخ میتونی (Mtoni Palace Ruins)
  4. جزیره زندان (Prison Island)
  5. حمام های پارسی (Hamamni Persian Baths)
  6. موزه کاخ (Beit al Sahel)

جاذبه های گردشگری شهر دارالسلام عبارتند از :

  1. موزه ملی (National Museum)
  2. موزه دهکده (Village Museum)
  3. گورستان جنگ (Dar Es Salaam War Cemetery)
  4. بازار ماهی فروشان (Kivukoni Fish Market)
  5. بازار صنایع دستی (Msasani Slipway Weekend Craft Market)
  6. گالری نقاشی (Tingatinga Center)
  7. بازار صنایع دستی چوبی (Mwenge Carvers Market)


آب و هوا
سه نوع آب و هوا در تانزانیا وجود دارد : ۱- گرم و مرطوب ساحلی ۲- فلات خشک مرکزی  ۳- منطقه کوهستانی دودوما 

جغرافیای طبیعی

سه دریاچه مشهور  ویکتوریا در شمال، تانگانیکا در مغرب ،نیاسا در جنوب دارد و کوه کلیمانجارو در شمال تانزانیا و بلندترین قله اش ۵۸۹۵ متر بلندی  قراردارند

وضعیت اقتصادی :

تانزانیا از مهمترین تولید کننده الماس در دنیاست.  امابا این حال اقتصادش به مقدار زیادی بر پایه کشاورزی استوار می باشد. بیشتر مردم به کشت غله و لوبیا و ذرت اشتغال دارند. این کشور از فقیرترین کشورهای آفریقائی است.

خوردنی ها :

  1. فرنی ذرت (Ugali)
  2. گوشت گریل شده (Nyama Choma)
  3. پلوی تند مخلوط (Pilau)
  4. نان چاپاتی (Chapati Bread)
  5. بشقاب سبزیجات پخته (Mchemsho)
  6. خوراک موز سبز با گوشت یا ماهی (Ndizi Nyama)
  7. سوپ مرغ (Supu ya Ndizi)
  8. نخود پلو با گوشت ماهی (Wali na Maharage)
  9. موز سرخ شده (Ndizi Kaanga)
  10. برنج پخته شده با شیر نارگیل (Wali wa Nazi)

مراکز خرید زنگبار :

  1. گالری فاهاری (Fahari Zanzibar)
  2. مغازه آنتیک فروشی کیوریو (Zanzibar Curio Shop)
  3. گالری صنایع دستی مموریز (Memories of Zanzibar)
  4. بازار داراجانی (Darajani Bazaar)
  5. گالری هنری چشمان زیبا (The Beautiful Eyes Gallery)

خریدنی ها

  1. جواهرات قیمتی و نیمه قیمتی
  2. نقاشی های سواحیلی
  3. ماسک های آیینی
  4. البسه سنتی
  5. چای و قهوه تانزانیایی
  6. مجسمه ها و ظروف چوبی
  7. سبدهای حصیری

نشاني و تلفن نمايندگي ايران در تانزانيا
نشاني
ADDRESS  ،KINONDONI – DAHOMI

PLOT NO  ، ۱۷-DOR-ES-SALAM ،۸۴ TANZANIA
تلفن
۲۲۲۶۶۶۸۶۶- ۰۰۲۵۵
فاكس

۲۲۲۶۶۶۷۴۲- ۰۰۲۵۵ 
پايگاه اينترنتي نمايندگي ايران در تانزانيا
EMAIL ، Iranembassyz@mfa.gov.ir

تور چین

علی احمدی بازدید : 801 شنبه 08 مهر 1396 : 23:43 نظرات (0)

 

تور چین

تور برزیل

علی احمدی بازدید : 881 شنبه 08 مهر 1396 : 23:37 نظرات (0)

 

تور برزیل

در این صفحه تورهای برزیل معرفی می شوند برنامه تور برزیل و آرژانتین فصل سفر برای سال ۱۳۹۶ در تاریخ ۱۳ آبان ماه برگذار میگردند برای اطلاع از تور برزیل تابستان فصل سفر با شماره های آژانس تماس بگیرید.




هزینه تور برزیل و آرژانتین

نام تور هتل ۴ ستاره با صبحانه هتل ۵ ستاره با صبحانه تعداد/روز رفت برگشت ظرفیت
برزیل (ریو دو ژانیرو، سائو پائولو و آبشار ایگواسا) ۲۰۰۰$ + بلیط هواپیما ۲۴۰۰$ + بلیط هواپیما ۹ ۱۷ آبان ۲۶ آبان ۳۰
برزیل+ آمازون ۲۷۰۰$ + بلیط هواپیما ۳۴۰۰$ + بلیط هواپیما ۱۱ ۱۷ آبان ۲۸ آبان ۳۰
آرژانتین و برزیل ۳۲۰۰$ + بلیط هواپیما ۳۸۰۰$ + بلیط هواپیما ۱۳ ۱۳ آبان ۲۶ آبان ۳۰
آرژانتین و برزیل+( آمازون) ۳۹۰۰$ + بلیط هواپیما ۴۷۰۰$ + بلیط هواپیما ۱۵ ۱۳ آبان ۲۸ آبان ۳۰








اقامت برزیل





هتلها

شهر هتل ۴ ستاره هتل ۵ ستاره
سائوپائولو *Matiz Manhattan Sao 4 Radisson Vila Olimpia 5* Sao
ایگواسا Continental Inn Hotel ۴* FOZ Recanto Cataratas Thermas, Resort 5* Iguasa
ریو Royal Regency Palace Hotel 4* RIO *Windsor atlantica Rio De Janeiro ۵
مانائوس *Hotel Adrianópolis All Suites Manaus 4 *Hotel Villa Amazônia Manaus 5
لوج آمازون amazon-jungle-lodge Amazon Jungle Lodge

راهنمای فارسی زبان همراه تور

  • ویزای کشور برزیل و آرژانتین
  • پروازهای داخلی برزیل و آرژانتین ((بوینوس آیرس- ایگوآسا یا سائوپولو- ایگوآسا) و ایگوآسا– ریودوژانیرو و ریودوژانیرو- آمازون، آمازون- سائوپولو)
  • اجرای گشت های اعلام شده + پرداخت ورودیه ها گشتها در زیر صفحه به صورت روز به روز توضیح داده شده است
  • بیمه مسافرتی سامان تا سقف ۳،۰۰۰ یورو
  • ۱۳ وعده صبحانه، ۶ وعده ناهار یا شام





تور برزیل 98

توضیحات مهم

بلیطها قابل تهیه از هواپیماییهای امارات قطر و ترکیش می باشند
مهلت ثبت نام برای تور آرژانتین تا اول مرداد خواهد بود و پس از آن در صورت امکان ثبت نام افزایش قیمت وجود خواهد داشت.
قیمتهای فوق از اول مرداد ۶% از ۱۵ مرداد ۱۰% از اول شهریور ۲۰% افزایش خواهند داشت.
با توجه به تغییر قیمت بلیطهای رفت و وجود آفر در زمانهای مختلف برای هواپیماییهای مختلف در صورت ثبت نام زود هنگام قدرت مانور همکاران ما برای تهیه بلیطهای با قیمت مناسب بسیار بالاتر می باشد تا حدود ۱۰۰۰ دلار اختلاف قیمت خرید بلیط در زمانهای مختلف خواهد بود
امکان پرداخت معادل ریالی مبالغ فوق وجود دارد.
هتل های فوق برای این تور رزرو شده اند، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته یا تکمیل ظرفیت در هتل ها، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری با کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده مسافرین محترم است.

شرایط و مقررات مهم تورها

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل سفرنامه، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر ما اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
سقف وزن چمدارن برای پروازهای داخلی برای هر نفر ۲۳ کیلوگرم می باشد.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده آزانس می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با همسفران است.
مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزای برزیل:
ترجمه مدارک شغلی و کلیه صفحات شناسنامه
گردش ۳ ماهه حساب بانکی (با حداقل ۵۰ میلیون تومان مانده حساب)
۲ قطعه عکس
اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار (وجود ویزای کشورهای حوزه شنگن، آمریکا، کانادا و دیگر کشورهای دارای ویزای معتبر، احتمال صدور روادید از سوی سفارت برزیل را بالا خواهد برد.)
رزرو بلیط رفت و برگشت
حضور در سفارت در زمان تعیین شده به منظور مصاحبه
روز شمار بازدید از دیدنیهای برزیل و آرژانتین

روز اول ورود به بوینس آیرس پایتخت آرژانتین وقت استراحت
روز دوم گشت تمام روز بازدید از شهر بوینس آیرس و نقاط دیدنی آن گشت عصرگاهی وبازدید از تانگو شو به همراه شام
روز سوم گشت تمام روز بازدید از مزرعه پرورش اسب به همراه ناهار
روز چهارم وقت آژاد و پرواز به سمت آبشار ایگواسا
روز پنجم بازدید از قسمت آرزانتینی آبشار ایگواسا و ورود به برزیل و اقامت در هتل در برزیل و معارفه بامسافران برزیل و برزیل آمازون
روز ششم بازدید از بخش برزیل آبشار و برنامه آپشنال قایق سواری زیر آبشار
روز هفتم بازدید از باغ پرندگان و وقت آزاد برای پروار با هلی کوپتر و پرواز به ریو
روز هشتم: بازدید از مجسمه مسیح و محله تاریخی سانتاترزا تماشای مجسمه مسیح بر فراز کوه کرکوادو و تماشای چشم‌انداز شهر ریودوژانیروی زیبا از فراز این کوه، بازدید از محل تاریخی سانتاترزا و تاتر و شهر محله های قدیمی خرید صنایع دستی برنامه هشتمین روز سفر ما خواهد بود.
روز نهم تور تمام روز جزیره اطاف ریو همراه با ناهار
روز دهم : بازدید از یکی از فولا های امن ریو و کوهنوردی سه ساعته رفت و برگشت به بالای کوه برادران در ریو و تماشای ریو از بالاترین نقطه این شهر با نمای به یاد ماندنی و وقت آزاد برای استفاده از ساحل لبنن
روز یازدهم خدا حافظی از همسفرانی که به آمازون نمی آیند و حرکت به سمت آمازون رسیدن به آمازون و استراحت
روز دوازدهم تور تمام روز رودخانه آمازون و اقامت در لوج جنگلی
روز سیزدهم تور تمام روز آمازون و اقامت در لوج جنگلی
روز چهاردهم تور تمام روز آمازون واقامت در هتل در مانائوس
روز پانزدهم بازگشت تهران









چنانچه قصد سفر به برزیل را دارید بد نیست یکسری اطلاعات عمومی خلاصه و مفید از این کشور داشته باشید پس با ما همراه باشید

کشور برزیل به بهشت گرمسیری معروف است دلیلش هم داشتن جنگلهای انبوه، جزایری با سواحل گرمسیری، و رودخانه های بی پایان است. کایت سواری، موج سواری، قایقرانی و ماهیگیری فعالیت های محبوب گردشگران در این کشور است همچنین فرصت های عالی برای صخره نوردی و پیاده روی در ریو دو ژانیرو نیز خواهید داشت در شهر ریو چیزهای زیادی برای دیدن در برزیل وجود دارد از جمله: موزه ها، پارک های عجیب و غریب و باغات، سواحل، و رقص و کوه های این شهر.

برزیل یکی از بزرگترین کشورهای امریکای جنوبی است که دارای منابع طبیعی فراوانی است اما در سالهای گذشته خواسته است جز قدرتهای سیاسی نیز به شمار بیاید
برزیل دارای مرز زمینی طولانی با هر ایالت در جنوب امریکا به جز شیلی و اکوادور است و از غرب باآرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو و ​​کلمبیا هم مرز است، از شمال به کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه و از جنوب به اروگوئه محدود می شود ،برزیل دارای یک خط ساحلی ۷۴۰۰km / 4600 مایل در اقیانوس اطلس نیز هست.

مردم برزیل دارای فرهنگهای مختلفی هستند اما زبان رسمی آنها پرتغالی است که متاثر از مستعمره بودنش توسط پرتغالی ها است ، پایتخت کشور برزیل برازیلیا است و پرجمعیت ترین شهرش سائوپائولو است ، بیشتر مردم برزیل دین مسیحی دارند ، و همان طور که می دانید برترین ورزش این کشور فوتبال است ، اقتصاد این کشور بیشتر از طریق کشاورزی و محصولاتی چون قهوه است.

تور برزیل


تورهایی به برزیل


دیدنیهای برزیل

تعداد صفحات : 286

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1429
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 758
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 6,552
  • بازدید سال : 58,983
  • بازدید کلی : 1,498,491
  • کدهای اختصاصی